4 תשובות
גם מרשמלו בלי המצית זה לא ככ בריא.. פשוט לאכול שניים שלושה במינון ולהנות
לפי מה ששמעתי זה לא בריא, אבל שמעי אם כבר את אוכלת מרשמלו שזה בכל מקרה לא בריא אז תלכי איתו עד הסוף
אנונימית
זה בסדר זה אש
זה כמו מדורה זה אש בתכלס אז את יכולה פחות בריא אבל הכל טוב
אנונימית
באותו הנושא: