9 תשובות
לא חושב שצריך לעשות זאת
לא
ברוך ה שאנשים יעשו ילדים
שלא נהיה כמו קוריאה או סין לא מבדילה
אנונימית
לא מה אנחנו סין
ברור
כמה שיותר קנסות יותר טוב
חושב שצריך להביא לך קנס אם אתה נושם או שותה או מתקיים? אל תהייה ראש ממשלה בבקשה
שואל השאלה:
כן. אנחנו כמו סין! אנחנו בפיצוץ אוכלוסין ואנשים ממשיכים להביא מיליון ילדים כאילו יש להם מיליארדים בבנק. הילדים יגיעו לעוני, ידרגו לפשע. הדבר הזה מעלה את מחירי הדירות גם כן. וככל שיש יותר ילדים מקבלים הקלות מס וביטול לאומי עכשיו, המצב הזוי.
ממש ממש לא
אנונימית
ממש לא צריך לתת קנסות אבל לדעתי לאנשים צריכה להיות אחריות אישית בעניין הזה.
יש הרבה אנשים שלא חושבים עד הסוף אם יש להם את היכולת/ הרצון לגדל ילדים ובסוף הילדים האלה מגיעים למקומות "פחות טובים"...
כמובן שכל אחד בסופו של דבר יעשה מה שהוא רוצה ואי אפשר, *אי אפשר*, להכריח אף אחד לא להביא/ כן להביא ילדים, אבל באמת שיש אנשים שאני לא מצליחה להבין למה הם מביאים ילדים לעולם.