43 תשובות
להקשיב ולהפנים כי הם צודקים
להתעלם
אנונימית
תריבי איתם
אין כמו מריבות של שישי
אין כמו מריבות של שישי
אוי לא נעים
פשוט מנסים לשרוד
פשוט מנסים לשרוד
תהיי בצד
שואל השאלה:
^^^^^הם לא צודקים. מבחינתם זה שאת עכשיו בטלפון בשבת כבר אומר שאת בן אדם מגעיל
^^^^^הם לא צודקים. מבחינתם זה שאת עכשיו בטלפון בשבת כבר אומר שאת בן אדם מגעיל
אנונימית
וואי אני מקווה שתשרדי
באמת מבאס
באמת מבאס
תחשבי על כל נושא אחר ותלכי הרבה לשירותים להעביר זמן
למה? הכי כיף אקשן
מגעיל לא מטומטמת כע
פשוט להיות במנטרה שמה שהם אומרים לך נכנס לאוזן אחת יוצא מהשנייה
שואל השאלה:
^^אע?
^^אע?
אנונימית
שואל השאלה:
דנה המלכה שלכם
ליטרלי רשמתי דעות קיצוניות מבחינת דת למה את לא קוראת יפה שלי
דנה המלכה שלכם
ליטרלי רשמתי דעות קיצוניות מבחינת דת למה את לא קוראת יפה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל מאמי אתה בטלפון בשבת ממש רשום דעות קיצוניות לגבי דת אז מבחינתם אתה כופר
^אבל מאמי אתה בטלפון בשבת ממש רשום דעות קיצוניות לגבי דת אז מבחינתם אתה כופר
אנונימית
שואל השאלה:
^לא, אתה אדם מזעזע פרימיטיבי וקיצוני
^לא, אתה אדם מזעזע פרימיטיבי וקיצוני
אנונימית
פשוט תהיי כמו שאת ותבהירי לא הדרך הנכונה להתנהל והם צריכים לכבד ולהכיל אנשים עם אמונות שונות משלהם
מה אדם מזעזע פרימיטיבי
אולי את מזעזעת שתומכת במחבלים
אולי את מזעזעת שתומכת במחבלים
לא הבנתי מאיפה הבאת תומכת במחבלים מה העליתם פה את הסוגייה?
כולה מה שנאמר זה שקיצוניות זה לא טוב (אגב לשני הצדדים) ובמיוחד בצד של הימין יש דעות יותר מיושנות והן בדר"כ גם יותר אלימות.
ואגב בדר"כ מחבלים נמצאים בצד הימני של המפה הפוליטית פשוט אידאולוגיות ימניות שונות מהאידאלוגיות הימניות היהודיות.
כולה מה שנאמר זה שקיצוניות זה לא טוב (אגב לשני הצדדים) ובמיוחד בצד של הימין יש דעות יותר מיושנות והן בדר"כ גם יותר אלימות.
ואגב בדר"כ מחבלים נמצאים בצד הימני של המפה הפוליטית פשוט אידאולוגיות ימניות שונות מהאידאלוגיות הימניות היהודיות.
מה הקשר מחבלים ימנים מדובר על ימין ישראלי לא פלסטיני ולא אירופאי אם יש לה בעיה עם ימנים כנראה שהיא שמאלנית שזה אומר לתמוך באנשים תומכי טרור/ לתמוך בטרור וברור שימין קיצוני יכול להיוצ על הפנים נורא תלוי מה נחשב לדעתך קיצוני אבל סבבה
ומה שנחשב לדעתך מיושן לא אומר שהוא רע זה שהיום הכל פרוץ וטרנסים ואלה שלא בן ולא בת וכל החרטא הזה זאת המודרנה לא הופך אותה לצודקת/טובה/נאורה זה סתם גועל נפש והזוי שתומכים בחולי נפש וימנים לא יותר אלימים משמאלנים תומכי טרור❤
ומה שנחשב לדעתך מיושן לא אומר שהוא רע זה שהיום הכל פרוץ וטרנסים ואלה שלא בן ולא בת וכל החרטא הזה זאת המודרנה לא הופך אותה לצודקת/טובה/נאורה זה סתם גועל נפש והזוי שתומכים בחולי נפש וימנים לא יותר אלימים משמאלנים תומכי טרור❤
לב שליייי
שואל השאלה:
תגידו מה יש לכם איזה מחבלים אני תומכת אני ימנית אני פשוט מתכוונת שהם פרמיטיבים מבחינת דת ושהם קיצוניים בדעות שלהם מה יש לך אנגל את הזויה תתאפסי על עצמך את תוקפת ומתנהגת בצורה כל כך לא מכבדת
מתי בדיוק אמרתי שאני תומכת במחבלים אבא שלי היה בפאקינג פיגוע מי את בכלל
תגידו מה יש לכם איזה מחבלים אני תומכת אני ימנית אני פשוט מתכוונת שהם פרמיטיבים מבחינת דת ושהם קיצוניים בדעות שלהם מה יש לך אנגל את הזויה תתאפסי על עצמך את תוקפת ומתנהגת בצורה כל כך לא מכבדת
מתי בדיוק אמרתי שאני תומכת במחבלים אבא שלי היה בפאקינג פיגוע מי את בכלל
אנונימית
טוב חיים שלי
שואל השאלה:
מאחלת לך להפסיק להתנהג בצורה כזאת וללמוד לקרוא מה רושמים ואז להגיב
מאחלת לך להפסיק להתנהג בצורה כזאת וללמוד לקרוא מה רושמים ואז להגיב
אנונימית
מי תוקף יחולה את קראת לו מזעזע קראתי לך מזעזעת
שואל השאלה:
^הוא מזעזע כי הוא אומר שהם צודקים אחרי שהסברתי כמה הם קיצוניים
^הוא מזעזע כי הוא אומר שהם צודקים אחרי שהסברתי כמה הם קיצוניים
אנונימית
שואל השאלה:
איזה סנטר וואטדהפאק מה עשיתי לכם בכלל
איזה סנטר וואטדהפאק מה עשיתי לכם בכלל
אנונימית
הוא מזעזע כי הוא לא מסכים איתך
אז טת מזעזעת כי את לא מסכימה איתנו
אז טת מזעזעת כי את לא מסכימה איתנו
הגמל לא רואה את דבשתו מאמי
שואל השאלה:
אין פה מה להסכים, הוא לא מכיר את המשפחה שלי, אני בסהכ הסברתי שהדעות שלהם קיצוניות והם מאוד פרימיטיביים. מבחינתם זה שאת מדברת בשפה כזאת וזה שאת עכשיו בטלפון בשבת אומר שאת צריכה למות. סבבה? מה עובר עליכם
אין פה מה להסכים, הוא לא מכיר את המשפחה שלי, אני בסהכ הסברתי שהדעות שלהם קיצוניות והם מאוד פרימיטיביים. מבחינתם זה שאת מדברת בשפה כזאת וזה שאת עכשיו בטלפון בשבת אומר שאת צריכה למות. סבבה? מה עובר עליכם
אנונימית
שואל השאלה:
איכס איזה שפה של צאחלה וערס
איכס איזה שפה של צאחלה וערס
אנונימית
איזו* ❤
שואל השאלה:
^^אוי נו באמת
אני באמת לא יודעת מה אתם רוצים ממני בסהכ אמרתי שיש לי משפחה עם דעות קיצוניות ופרימיטיביות ואתם פשוט לקחתם את זה קיצוני את אשכרה קראת לי תומכת טרור שאבא שלי היה בפיגוע ופאקינג מפקד בצבא
מאחלת לכם קצת איפוק בחיים
^^אוי נו באמת
אני באמת לא יודעת מה אתם רוצים ממני בסהכ אמרתי שיש לי משפחה עם דעות קיצוניות ופרימיטיביות ואתם פשוט לקחתם את זה קיצוני את אשכרה קראת לי תומכת טרור שאבא שלי היה בפיגוע ופאקינג מפקד בצבא
מאחלת לכם קצת איפוק בחיים
אנונימית
שואל השאלה:
^^דיברתי לאנגל "מאמי"
^^דיברתי לאנגל "מאמי"
אנונימית
אמרתי אולי חיים שלי
שואל השאלה:
זה בדיוק הפיצול שנוצר בעם שלנו, זה שאני לא תומכת בימין קיצון ישר גורם לך לחשוב שאני תומכת במחבלים.
תוצאה של הסתה.
זה בדיוק הפיצול שנוצר בעם שלנו, זה שאני לא תומכת בימין קיצון ישר גורם לך לחשוב שאני תומכת במחבלים.
תוצאה של הסתה.
אנונימית
שואל השאלה:
יאללה לילה טוב שבת שלום מי יישמע מה כבר שאלתי מה עניתם
יאללה לילה טוב שבת שלום מי יישמע מה כבר שאלתי מה עניתם
אנונימית
אני עניתי לך יפה עד שקראת לו מזעזע
כי הוא אמר שהוא לא רוצה לחלל שבת אז אל
כי הוא אמר שהוא לא רוצה לחלל שבת אז אל
שואל השאלה:
בואו אעשה לכם סדר.
המשפחה שלי ימין קיצון.
היא רשמה "להקשיב ולהפנים כי הם צודקים". מה זה אומר בדיוק?
וזה היה על זה שהוא הסכים עם הדעות המזעזעות שלהם.
בואו אעשה לכם סדר.
המשפחה שלי ימין קיצון.
היא רשמה "להקשיב ולהפנים כי הם צודקים". מה זה אומר בדיוק?
וזה היה על זה שהוא הסכים עם הדעות המזעזעות שלהם.
אנונימית
על מה הוא הסכים על זה שהוא כופר מבחינתם?
ואוו גם לפי התורה אנחנו כופרים זאת האמת
ואוו גם לפי התורה אנחנו כופרים זאת האמת
הוא לא הסכים שמגיע לנו למות
יצאת עליו סתם אז אל תפילי את זה עלינו
יצאת עליו סתם אז אל תפילי את זה עלינו
שואל השאלה:
הסכים עם הדעות שלהם נו את יודעת למה אני מתכוונת לא צריך להתחכם
אני לא מבינה למה השיחה ההזויה הזאת ממשיכה לילה טוב שיהיה לכם
הסכים עם הדעות שלהם נו את יודעת למה אני מתכוונת לא צריך להתחכם
אני לא מבינה למה השיחה ההזויה הזאת ממשיכה לילה טוב שיהיה לכם
אנונימית
בואי את פשוט יודעת שטעית לילט חיים
שואל השאלה:
אין כאן במה לטעות אהובתי אני פשוט לא רואה סיבה בישביל להמשיך את זה
אין כאן במה לטעות אהובתי אני פשוט לא רואה סיבה בישביל להמשיך את זה
אנונימית
באותו הנושא: