7 תשובות
אחרי 3 חודשים ממתי שהוצאת היתר נהיגה מותר לנהוג בלי מלווה ביום ובלילה חצי שנה
אני חושבת שהוא צריך להיות נוכח ברכב, אבל אני באמת לא בטוחה, הגיוני שחובה שיהיה מקדימה כדי לתת הערות
אה רגע לא עניתי על השאלה לא הוא חייב מקדימה לשבת המלווה
לא חושבת
כי כל הקטע של המלווה זה להשגיח עלייך ולהסתכל על מה שאת עושה
כי כל הקטע של המלווה זה להשגיח עלייך ולהסתכל על מה שאת עושה
לא חושבת
הוא צריך לשבת לידך.
לא, מלווה חייב לשבת במושב לידך
כי הוא צריך לראות הכל ואם במקרה של סכנה הוא יכול למשוך את האמברקס או לסובב את ההגה או להעיר את התשומת לב שלך מהר
כי הוא צריך לראות הכל ואם במקרה של סכנה הוא יכול למשוך את האמברקס או לסובב את ההגה או להעיר את התשומת לב שלך מהר
אנונימית
באותו הנושא: