10 תשובות
שואל השאלה:
^^ אני חושב שלא הבנת את השאלה.
אני לא טוען שאני מוזר ובגלל זה לא אמצא זוגיות, אני טוען שאנשים חושבים שאני מוזר בגלל שאני לא רוצה זוגיות ולא רוצה להתחתן
אנונימי
אני חושבת שזה ממש ממש בסדר לרצות לחיות ככה אבל לרוב העולם לא
שואל השאלה:
ילדים אני כן רוצה להביא, איכשהו גם בלי זוגיות
אנונימי
כןכן הבנתי אני בעצם אומרת שאנשים חושבים שזה מוזר בגלל הסיבה הזאת
שואל השאלה:
התכוונתי לתשובה מעלייך...
אנונימי
פונדקאות גם הולך
אה גם אני לא רוצה זוגיות ולהתחתן
איזה כיף שמישהו מבין
לא נרתעים ממני
היה אחד שלא קיבל את זה
והשאר ניסו להבין את הסיבות או יכלו להבין
יכולים לחשוב שאני מוזרה
אבל שיהיה
הם לא יתחתנו במקומי ויעשו כביסה וכלים ויחיו עם גבר שאין להם כוח לשמוע לבקשות שלו
זאת אני בסופו של דבר
אז שיחשבו
בסופו של דבר זה החיים שלי ובא לי לקום בכיף שלי בלי אף אחד שיפריע לי ויתארגן לעבודה
כי לרוב טבע האדם זה להמשיך את עצמו זה בעצם התכלית שיש לנו כי אם לא אתה פשוט מת בלי שום דבר, ובשביל להביא ילדים צריך כאילו שניים אז בלי זוגיות אין המשך בעצם
כעקרון יש התנהגויות שאכן יראו לחלק מוזרות.
האם זה אומר שלא תחתן או תהיה בזוגיות? ממש לא.
לא כולם רואים את אותם הדברים בתור מוזרים פלוס יכול להיות שזה יהיה אחד מהדברים שאותו אדם הכי יאהב בך.
לא, תעשה מה שטוב לך