12 תשובות
אל תחשבי על זה!!! יהיה בסדר הקבה שומר עלייך
לנעול את הדלת
הוא לא ייכנס לבית כי אז הוא ייתפס יותר הגיוני שיילך לשטח פתוח
גם אני מחולון אין מה לפחד איך הוא יכול להגיע לכאן זה איזה 20 קמ לפחות
לקנות גז פלפל
יש ככ הרבה בתים הוא לא יכנס דווקא לשלך, תאמיני לי שמה שמעניין אותו עכשיו זה לברוח מהשוטרים.
הכל יהיה בסדר אל תדאגי
הכל יהיה בסדר אל תדאגי
לנעול אותו ויהיה בסדר
אם זה מרגיע אותך אז שתדעי שכרגע מה שהמחבלים רוצים זה להרוג בכמויות גדולות אז הם יחפשו מקומות מלאים באנשים כמו מרכז מסחרי, לא בתים.
אם זה מרגיע אותך אז שתדעי שכרגע מה שהמחבלים רוצים זה להרוג בכמויות גדולות אז הם יחפשו מקומות מלאים באנשים כמו מרכז מסחרי, לא בתים.
מאיפה את??
שואל השאלה:
^^^מה לקנות גז פלפל 1 בלילה
^^^מה לקנות גז פלפל 1 בלילה
אנונימית
שואל השאלה:
^חולון רשמתי
^חולון רשמתי
אנונימית
ואין לך מה לפחד כי עם הכל סגור אז הם לא יכנסו הם סתם בסוף אתפסו אותם כי באיזור איפה שזה קרה הוי מלא שוטרים אז מה יתפסו אותם אלדאגי וגם אני מחולון^
לסגור הכל, מקווה שתצליחי להרדם
באותו הנושא: