7 תשובות
תקשיבי אני ככה בדיוק ושנים הסתרתי את זה אבל החלטתי פשוט לצעוק את הכל באמת
ולהגיד את כל האמת זה לא מביך וזה לא בושה זאת מי שאת וזה בסדר
אפשר גם לרשום בהודעה כזאת מסודרת ולהסביר ..
ולהגיד את כל האמת זה לא מביך וזה לא בושה זאת מי שאת וזה בסדר
אפשר גם לרשום בהודעה כזאת מסודרת ולהסביר ..
שואל השאלה:
אבל הם לא יבינו את זה באמת שהם לא יבינו פשוט.
אבל הם לא יבינו את זה באמת שהם לא יבינו פשוט.
אנונימית
שואל השאלה:
הם יגידו לי את סתם ואת משקרת ודברים כאלו או שהם יגידו שאני ילדותית אבל הם לא מבינים שבאמת קשה לי! אני סובלת בגלל זה
אני עכשיו בוכה של החיים בגלל זה ולא באלי כלום יותר אני שונאת אותם
הם יגידו לי את סתם ואת משקרת ודברים כאלו או שהם יגידו שאני ילדותית אבל הם לא מבינים שבאמת קשה לי! אני סובלת בגלל זה
אני עכשיו בוכה של החיים בגלל זה ולא באלי כלום יותר אני שונאת אותם
אנונימית
זה קשה בהתחלה להבין גם אצלי זה היה ככה
עד שהתעקשתי והתעקשתי וכל פעם הסברתי מחדש זה תהליך ארוך עד שמבינים אבל עכשיו
אף אחד כבר לא מעיר לי או מוציא מילה על החרדות שלי
עד שהתעקשתי והתעקשתי וכל פעם הסברתי מחדש זה תהליך ארוך עד שמבינים אבל עכשיו
אף אחד כבר לא מעיר לי או מוציא מילה על החרדות שלי
תכתבי לי בפרטי אני אעזור לך
שואל השאלה:
או שהם יגידו אין מה לעשות זה המשפחה שלך את צריכה להיות איתם והם לא יבינו אותי.
הם לא מתחשבים.
הם כולם חושבים שיש רק דברים שחייב לעשות
ולא מבינים שיש לי רגשות.
או שהם יגידו אין מה לעשות זה המשפחה שלך את צריכה להיות איתם והם לא יבינו אותי.
הם לא מתחשבים.
הם כולם חושבים שיש רק דברים שחייב לעשות
ולא מבינים שיש לי רגשות.
אנונימית
אני כל כך מבינה אותך באמת אבל את חייבת לנסות להתעקש על זה
לא קל להבין את החרדה כי לא כולם חווים אותה
אבל עדיף לנסות כמה פעמים ולא להתייאש עד שיבינו אותך
לא קל להבין את החרדה כי לא כולם חווים אותה
אבל עדיף לנסות כמה פעמים ולא להתייאש עד שיבינו אותך
באותו הנושא: