התחברות
הרשמה
לא הבנתי על מה השמאל מפגינים עכשיו בתל אביב??
9 באפריל 2022, 23:03
תל אביב
ישראל
המצב הבטחוני
שמאל
הפגנות
תשובה אחת
שהם בעד מדינה פלסטינית ושאנחנו (היהודים) כבשנו! מה שעושה אותנו מפלצות כמובן.. הצל עשה שידור חי לא ממזמן משם.
A
Avital.s
באותו הנושא:
למה יהודים גם מפגינים בתל אביב עם "הפלסטינים" ? לא הבנתי מה הלוז
מי מסכים איתי שהמפגינים נגד ביבי הם מהשמאל הקיצוני?
למה הפגנות כן מותר? אלפי מפגינים עכשיו
אם ביבי והליכוד מפחדים מהשמאל ומהמפגינים, למה כשלה פמיליה דוקרים מפגינים ישר כל השמאלנים דופקים ספרינט?
צפיתי עכשיו בסרטון שמציג בערך 10 קטעים של מפגינים פלסטינים מקבלים כדור מצלפים
לא הבנתי מה הקטע של גל המפגינים האלה שעומדים ליד הכבישים עם שלטים.
לא הבנתי מה קרה לאהוביה סנדק ז"ל ולמה מפגינים???
על מה מפגינים עכשיו נגד ביבי?
אתם מפגינים עכשיו בחלונות? לכבוד מה מפגינים?
אם ביבי והליכוד מפחדים מהשמאל ומהמפגינים, למה כשלה פמיליה דוקרים מפגינים ישר כל השמאלנים דופקים ספרינט?
אני לא הבנתי על מה מפגינים?מפגינים עדיין בכלל?