5 תשובות
היה לה ילדים
אם היא לא הייתה אוכלת אז לא היה מחזור
ואז נשים לא היו עוברות סבל כשהן במחזור
שאלת השאלות
ניראלי שהיא לא יכלה כי בלי מחזור אין ילדים
בשביל זה קרה מה שקרה :)

במקסימום ה' היה בורא או נותן לה להביא ילדים.
לא אלוהים היה בורא אותם
זה פשוט היה בלי כל התהליך הזה. פשוט יולדת בכל יום.
אנונימי