4 תשובות
לא
שואל השאלה:
אז רואים אותי כמו שאני רואה אותי במצלמה האחורית?
אז רואים אותי כמו שאני רואה אותי במצלמה האחורית?
במציאות את ניראת יותר רע מאשר במראה
לשאלה, לא. רואים אותך כמו שרואים אותך במצלמה האחורית
לתשובה של ciro di marzio, אתה רק חושב שאתה נראה יותר רע בגלל שאתה כל כך רגיל לראות את הפרצוף שלך הפוך. אם היית מבקש ממישהו להגיד איזו "גרסא" של הפרצוף שלך יותר "נורמלית", הוא יבחר באיך שהוא רואה אותך, מן הסתם, כי הוא רגיל לראות את הפרצוף האמיתי שלך ולא איך שאתה נראה דרך המראה.
לתשובה של ciro di marzio, אתה רק חושב שאתה נראה יותר רע בגלל שאתה כל כך רגיל לראות את הפרצוף שלך הפוך. אם היית מבקש ממישהו להגיד איזו "גרסא" של הפרצוף שלך יותר "נורמלית", הוא יבחר באיך שהוא רואה אותך, מן הסתם, כי הוא רגיל לראות את הפרצוף האמיתי שלך ולא איך שאתה נראה דרך המראה.
באותו הנושא: