7 תשובות
קורס גלבוע לנצחח
שואל השאלה:
לא יודעת מי אתם
לא יודעת מי אתם
שואל השאלה:
והיית עכשיו בקורס נחשון?
והיית עכשיו בקורס נחשון?
שואל השאלה:
אני הייתי פעם ראשונה השנה בחנוכה וזה פשוט היה כנס מעפן כזהה והמסלולים בו היו קשים בהגזמה
אני הייתי פעם ראשונה השנה בחנוכה וזה פשוט היה כנס מעפן כזהה והמסלולים בו היו קשים בהגזמה
פסח תמיד הרבה יותר טוב מחנוכה
אני ספציפית הייתי בקורס אדיר לפי מה שהבנתי מהמדריכה שלי שזה כמה סוגים בגלל שזה מחולק לצפון, דרום וכל זה ונתנו לזה שמות פשוט אדיר, נחשון..
קורס אדיר הכי נדיר
ואגב אני אהבתי יותר את חנוכה כי פחות היו קשים המדריכים שם. אצלי פשןט נדפקתי עם מדריכים ממש נאצים בפסח למרות שהיה כיף אבל היה יותר כיף בחנוכה שלא יותר מידי הקשו עלינו בפקודות. בפסח הרגשתי כמו עבד נודרת
ואגב אני אהבתי יותר את חנוכה כי פחות היו קשים המדריכים שם. אצלי פשןט נדפקתי עם מדריכים ממש נאצים בפסח למרות שהיה כיף אבל היה יותר כיף בחנוכה שלא יותר מידי הקשו עלינו בפקודות. בפסח הרגשתי כמו עבד נודרת
באותו הנושא: