4 תשובות
בבקשה אל תחשוב ככה,זה לא על מה שמסתכלים.מסתכלים על ההישגים שלך ועל הקורות החיים שלך ועל הבן אדם שאתה בלי קשר לחיצוניות שלך.אני בטוחה שאם בן אדם רזה יבוא אבל לא יהיה מתאים בשום צורה לא יקבלו אותו
יש סיכוי
רושם ראשוני זה דבר מאוד חשוב ומשפיע על ההחלטות של האדם האחר עליך.
מה שאני ממליץ לך שתבוא עם בגדים יפים, תבוא מוכן ותתנהג עם ביטחון
תלוי מה העבודה
אנונימית
זה לא סוכנות דוגמנות
אתה לא נשפט לפי הנראות שלך
אתה נשפט לפי הכישורים שלך ויופי זה לא אחד מהקריטריונים כדי להתקבל לעבודה