9 תשובות
כן.
עושה את הדבר הנכון
כן , בהצלחה.
תאמיני לי אם הוא לא עזב אחריי 8 שנים זה הבחירה הנכונה לעשות
אם את מרגישה שזה הדבר הנכון, ואם את חושבת שהוא מוכן, אז כן. לכי על זה.
יואו לא העלת את זה אתמול?
ולדעתי כן המון המון בהצלחה❤❤
ולדעתי כן המון המון בהצלחה❤❤
זאת כבר פעם שניה שאני רואה את השאלה הזאת היום ^
אנונימית
יא זה מושלם בעיניי שאת מציעה לגבר בהצלחה לך3>
אנונימית כנל אבל שיהיה בהצלחה יא מושלמת
באותו הנושא: