6 תשובות
קיבלתי 4
3
אבל 3+ זה מעולה
אני עם 3 ואני משקית תש
אין תפקיד שדורש 5
אבל 3+ זה מעולה
אני עם 3 ואני משקית תש
אין תפקיד שדורש 5
משקית חדשה בצהל
שואל השאלה:
וואי אבל אני ממש לא רוצה להיות משקית תש.. אין משהו אחר שזה יהיה שימושי?
וואי אבל אני ממש לא רוצה להיות משקית תש.. אין משהו אחר שזה יהיה שימושי?
אנונימית
לא אמרתי משקית תש יש הרבה משקיות
ברור שיש משהו אחר שימושי
אצרתי שאני משקית תש כי זה דורש יחסי אנןש כלומר טיפול באדם גבוהים יש עוד תפקידים שדורשים יחסי אנוש
משקי משאן סדיר ומילואים מתנדבים ועוד
אצרתי שאני משקית תש כי זה דורש יחסי אנןש כלומר טיפול באדם גבוהים יש עוד תפקידים שדורשים יחסי אנוש
משקי משאן סדיר ומילואים מתנדבים ועוד
באותו הנושא: