8 תשובות
פעם הורידו לי את המסיכה ועוד שנייה העפתי לה כאפה, את יכולה להביא למישהו בוקס או משהו אם יורידו לך
גם לי יש בעיה דומה,תגידי שאת עדיין חוששת מהמצב ומעדיפה להשאיר
אנונימית
אני חושבת שעם הזמן גם נתרגל להיות בלי מסיכה בדיוק כמו שהיינו לפני וכמו שהתרגלנו למסיכות, אני נגיד ההתחלה של הקורונה התביישתי להסתובב עם מסיכה ואז התרגלתי, יכל להיות שזה יהיה ככה גם כשנוריד
שואל השאלה:
את לא מבינה זה לא עניין של הרגל גם לפני המסכות תמיד ניסיתי להסתיר נגיד עם היד וזה, קרה לי שאיזו מורה צעקה עליי להוריד את היד וכולם הסתכלו עליי והייתי צריכה לדבר ופשוט קפאתי.. אני באמת לא יודעת מה לעשות
את לא מבינה זה לא עניין של הרגל גם לפני המסכות תמיד ניסיתי להסתיר נגיד עם היד וזה, קרה לי שאיזו מורה צעקה עליי להוריד את היד וכולם הסתכלו עליי והייתי צריכה לדבר ופשוט קפאתי.. אני באמת לא יודעת מה לעשות
אנונימית
שואל השאלה:
^^ נו גם לי
^^ נו גם לי
אנונימית
תגידי שאת חוששת מהקורונה ומעדיפה להשאר עם
שואל השאלה:
אבל זה יהיה מוזר וכולם יגידו לי להוריד, אם אני לא ארצה יבינו שיש לי בעיה או אפילו יורידו בכוח
אבל זה יהיה מוזר וכולם יגידו לי להוריד, אם אני לא ארצה יבינו שיש לי בעיה או אפילו יורידו בכוח
אנונימית
גם אם יעבור 5 שנים מאז שהקורונה תגמר אני עדיין אהיה עם מסיכה, את לא חייבת להוריד