14 תשובות
אוהדת ביתר ומעדיפה מכבי תא כמובן אבל אין להם סיכוי לאליפות אז יאללה באר שבע
מכבי תל אביב! בלב ובנשמה!!!
רק חיפה חברים
ביתר ולא אפחת אחרת
תל אביב, חיפה מנצחים כל הזמן בגלל דניאל יונה קצת נמאס ממנה
חיפה, לא יודע למה פשוט כתבתי ._.
חיפה
שואל השאלה:
איזה קבוצה יותר טובה?
איזה קבוצה יותר טובה?
שואל השאלה:
לאיזה קבוצה יש קהל יותר טוב?
לאיזה קבוצה יש קהל יותר טוב?
קבוצה יותר טובה כרגע מכבי חיפה, קהל הכי טוב מבניהם מבחינת כמות מכבי חיפה מבחינת עוצמה מכבי תא
והקהל הכי טוב בליגה הוא של ביתר.
והקהל הכי טוב בליגה הוא של ביתר.
^^מכבי תל אביב חחח ברור
תל אביב
חיפה אבויה
מכבי תל אביב
באותו הנושא: