7 תשובות
נתלונן כרגיל ושום דבר לא יקרה כרגיל
אין לי כלבים אבל חד משמעית מחאה !
אי אפשר לתת להם לעשות דבר כזה
הודיעו שזה לא באמת
אגב, זה לא יקרה. הקואליציה לא תיתן לזה יד.
אם יעבירו את זה ברור שמחאות! אין שום סיבה הגיונית לשלם על החזקת כלב
באותו הנושא: