5 תשובות
יהיה קשה בהתחלה אבח זה עניין של זמן
אני הייתי שלוש שנים צמחונית ולא אכלתי ירקות והסתדרתי אז אולי גם אתה תסתדר
לא חושבת, אני באותו מצב. בשר זה חשוב אם אתה גם ככה לא מקבל את הויטמינים הרצויים שיש בירקות. אתה יכול לנסות ולראות איך זה הולך, או לעשות meatless monday
גם אני הייתי בדיוק ככה ובסופו של דבר הכרחתי את עצמי לנסות דברים חדשים, כל פעם להוסיף ירקות לדברים כמו קציצות מעדשים עם גזר ולראות מלא מתכונים וללמוד להכין רטבים ולתבלן נכון
יש מלא מתכונים וצורות לאכול ירקות, זה חלק הכרחי מתזונה בריאה
פירות גם בריאים אבל יש בהם סוכר אז זה לא כזה הכרחי אבל שייקים זה אחלה פתרון פה ואפשר גם להוסיף ירקות מסויימים לשייקים יש מלא מתכונים
אם כמו אצלי זה ממקום יותר של גועל פסיכולוגי, כן אפשר לשנות את זה אם המטרה שלך באמת חשובה לך
היום אני כבר טבעונית שמאוהבת בירקות :)