63 תשובות
כן
כן אני פוסל
אנונימי
כן אלא אם כן זה בלונדיני ולא בולט
לא למי אכפת
אנונימי
אני בי. ולא
כן
אנונימי
הדבר הכי מוריד שקיים
אענה בתור אחת שאוהבת בנות גם
בהתחלה אני לא אוהבת את זה, כי אני רואה את זה כחלק מהטיפוח האישי שלי (סוג של כמו שאנשים מסויימים עושים גבות ואחרים לא) אבל בהמשך הזוגיות זה פחות מפריע בסופו של דבר אוהבים את הבן אדם בכל הצורות שלו
ואגב
כל הבנים שאומרים לא, אני מאוד מקווה שגם אתם מגלחים בית שחי
הלו על מה המינוסים אין לך את האומץ לומר מה לא אהבתם?
בהתחלה אני לא אוהבת את זה, כי אני רואה את זה כחלק מהטיפוח האישי שלי (סוג של כמו שאנשים מסויימים עושים גבות ואחרים לא) אבל בהמשך הזוגיות זה פחות מפריע בסופו של דבר אוהבים את הבן אדם בכל הצורות שלו
ואגב
כל הבנים שאומרים לא, אני מאוד מקווה שגם אתם מגלחים בית שחי
הלו על מה המינוסים אין לך את האומץ לומר מה לא אהבתם?
אנונימית
שטן המוות אין כזה דבר שיער בית שחי בלונדיני
לא
שואל השאלה:
אני מפחדת להתחיל קשר עם מישהו כי אני לא יודעת איך להוריד שיער שם זה כל פעם אני מתחילה ושורף לי נורא
אני מפחדת להתחיל קשר עם מישהו כי אני לא יודעת איך להוריד שיער שם זה כל פעם אני מתחילה ושורף לי נורא
אנונימית
עם מה את מורידה שיער?
שואל השאלה:
סכין
סכין
אנונימית
^^^ תורידי מלמעלה למטה וזה תמיד שורף כשאת מגלחת אזור חדש בפעמים הראשונות וגם את יכול לעשים על זה קרם לחות אחרכך כדי למנוע שיפשופים
איזו חברה?
תנסי משהו אחר, שעווה או sugaring (תמצאי מישהו מקצועית) יש שעווה קשה ויש שעווה רכה תקראי עליהם, אם זה שורף לך אם סכין אז כנראה יהיה עדיף לך רכה
sugaring זה עם סוכר ודבש (נראה לי) ואני חושבת שזה האופציה הכי רכה מבין כולן
אם את בגיל המתאים תתחילי להסתכל לתוך עניין הלייזר
אבל תקראי על הדברים האלה לפני שאת מחליטה מה לעשות, תביני מה ההבדלים בין כולם ותנסי למצוא מישהי שמומחת הדבר שתבחרי
תנסי משהו אחר, שעווה או sugaring (תמצאי מישהו מקצועית) יש שעווה קשה ויש שעווה רכה תקראי עליהם, אם זה שורף לך אם סכין אז כנראה יהיה עדיף לך רכה
sugaring זה עם סוכר ודבש (נראה לי) ואני חושבת שזה האופציה הכי רכה מבין כולן
אם את בגיל המתאים תתחילי להסתכל לתוך עניין הלייזר
אבל תקראי על הדברים האלה לפני שאת מחליטה מה לעשות, תביני מה ההבדלים בין כולם ותנסי למצוא מישהי שמומחת הדבר שתבחרי
^ אני חושב שאת קצת מגזימה... אני מגלח את הבית שחי עם קצף גילוח רגיל וסכין רגילה והכל בסדר
אני מגלחת עם מרכך וסכין גילוח והכל בסדר אצלי אם סכין לא טובה לה אולי שלא תשתמש
כן
רק מוריד?
פסולה מלכתחילה
פסולה מלכתחילה
כן
כן
איכ הבנים פה גועל נפש כח תגלח תביצה ~קובי סוויסה~
^
ביצת קינדר :)
(לא כחול)
ביצת קינדר :)
(לא כחול)
לא בייב הביצה שיש לך למטה
זה מגעיל
האמת שזה לא כלכך אכפת לי רק שלא יהיה ארוך מידיי
שאני ומישהי נשכב , אז לפני נאמר אחד לשני מה לגלח , אני אגלח את מה שהיא רוצה שאני אגלח ומקווה שגם היא
שאני ומישהי נשכב , אז לפני נאמר אחד לשני מה לגלח , אני אגלח את מה שהיא רוצה שאני אגלח ומקווה שגם היא
כן, אפילו אני מוריד
לזאת שמעלי (totinechama)
יש בנים שמסדרים בבית שחי הכל צריך פרופורציה
יש בנים שמסדרים בבית שחי הכל צריך פרופורציה
לא אכפת
אנונימי
totinechama צודק
למה לא בביצה זה לא אסטטי לא):::
זה מגעיל לעשות 0ק0 עם שיערות בביצה חיימי לא מניסיון
אריאל24 אני אמרתי לא כול הבנים אני יודעת שלא כולם אין דבר כזה 100 אחוז
totinechama
להגיד את מה שאת אומרת שזה "לא פייר", זה בדיוק כמו שגבר נמוך יתבכיין על זה שנשים רוצות בנים גבוהים - הן שולטות על זה? לא, זאת המשיכה שלהן
זה לא פתוח אפילו לדיון
להגיד את מה שאת אומרת שזה "לא פייר", זה בדיוק כמו שגבר נמוך יתבכיין על זה שנשים רוצות בנים גבוהים - הן שולטות על זה? לא, זאת המשיכה שלהן
זה לא פתוח אפילו לדיון
אנונימי אני חייבת להגיד לך שתי דברים
1 לא חייב אישי ואני לא חושבת שמשהו נמשך לשערות
2 אני מדברת על זה שלבנים יכול להיות שיער בבית השחי ואף אחד לא מעיר לזה.
ואני באמת לא רוצה לריב אין לי שום כוונה לזה
1 לא חייב אישי ואני לא חושבת שמשהו נמשך לשערות
2 אני מדברת על זה שלבנים יכול להיות שיער בבית השחי ואף אחד לא מעיר לזה.
ואני באמת לא רוצה לריב אין לי שום כוונה לזה
כן
לא באמת אכפת לי כן? אבל זה פשוט היית הדמיה למה שאתם עושים
תתחילי... הכל בסדר אם הוא בקטע הוא יזרום
מה אתה רוצה מה אתה אומר לי מה לעשות
איןלי ביצים לגלח
זה מאוד תלוי
מבחינתי זה חלק מהטיפוח האישי
אבל זו רק דרך אחת מיני רבות להראות טיפוח עצמי
כל עוד היא מראה טיפוח עצמי אין לי בעיה
הבעיה מתחילה שאין טיפוח עצמי
מבחינתי זה חלק מהטיפוח האישי
אבל זו רק דרך אחת מיני רבות להראות טיפוח עצמי
כל עוד היא מראה טיפוח עצמי אין לי בעיה
הבעיה מתחילה שאין טיפוח עצמי
אמרתי את זה בציניות מה אתה לוקח ללב ואו
בתור גבר, אולי יצאו עליי כאן....
אבל יש בזה קטע יפה זו האמת
אבל יש בזה קטע יפה זו האמת
אנונימי
זה לא 'הוגן' מצד הבנים להגיד שזה מוריד כי רוב הבנים [לא כולם] לא מורידים ויש כאלו שנראים כמו קופים אז להגיד על בת שבאזור בין היחידים שבאמת צומח שם שיער מוריד זה סתם מגעיל כי בנים יש לכם יותר שיער מה אתם חושבים שקורה לבנות בראש, [עם לבנות היה יורד מהבנים בגלל שיער היינו במצב לא כל כך טוב]סיכוי גבוהה שכבר לא יהיו זוגות כי כל אחד יורד מהשני ולמה?
בגלל שיער.
בגלל שיער.
חדמש
האמת שזה היה דיי ציני אבל צודק אחינו מן הגבר גברים תגלח
לכל מי שכותב פה שזה מוריד יודע טוב מאוד שהוא אף פעם לא יצא עם מישהי, אתם כותבים פה תגובות כל כל סתמיות על זה ש"ברור שזה מוריד בגלל הריח" אבל הקטע שאתם נראים כמו גורילות ויש לכם שיער בכל הגוף ומה אתם חושבים שאתם? לא מסריחים? תאמינו לי זה כמו שמישהי תבוא ותגיד "מה אתן חושבות על בנים עם ז'ן קטן?" זה פאקינג שיער אנשים בוקר טוב !! לבנות ולבנים יש אבל בנות מגלחות לא בשביל להיות הילדה הנקייה של החבר שלה אלה בשביל עצמה ותאמינו לי שזה הדבר האחרון שמישהי תעשה בשביל חבר שלה
(מדובר על תגובות של אנשים פה!!)
(מדובר על תגובות של אנשים פה!!)
^
אני לא מבינה על מה אתה מתבכיין על זה שגודל שיער גם לבנות ? למה להיות מופתע???? ולמה שיהיה לך בעיה גם אם היא לא מגלחת, תאמין לי שזה הדבר האחרון שמפריע לי אז תתבגר ותחליט על דברים שבאמת מפריעים לך בזוגיות .
אני לא מבינה על מה אתה מתבכיין על זה שגודל שיער גם לבנות ? למה להיות מופתע???? ולמה שיהיה לך בעיה גם אם היא לא מגלחת, תאמין לי שזה הדבר האחרון שמפריע לי אז תתבגר ותחליט על דברים שבאמת מפריעים לך בזוגיות .
^
לא הבנתי במה לעזאזל אתה אמור להימשך אם זה פאקינג שיער זה לא אמור לעניין אותך. אתה נמשך אל מישהי לא בגלל שאין לה שיער נכון??
לא הבנתי במה לעזאזל אתה אמור להימשך אם זה פאקינג שיער זה לא אמור לעניין אותך. אתה נמשך אל מישהי לא בגלל שאין לה שיער נכון??
אני בכללי גם ככה לא יוצאת עם גברים, ואתה הבאת לי עוד סיבה למה. תאמין לי שגבר אמיתי לא יוצא עם מישהי בגלל שאין לה שיערות ואפילו בנות יוצאות עם גברים נמוכים או אפילו שעושים לא יודעת מה . ונחש מה?? זה לא מעניין אותן בשום צורה. קודם כל נתחיל מזה שלא אמרתי לך לא לצאת או לצאת תאמין לי זו לא הכוונה שלי, אלה רק אמרתי את דעתי על אנשים פה ואתה לא אמור להתעצבן על זה שאני אומרת אמת .
^
אני אשכרה לא מבינה על מה הוויקוח מה כבר אמרתי שזה טבעי שלבנות יש שיער בבית שחי ואם הן רוצות אז יגלחו יאפ לא אז לא? אני לא מבינה מה זה כל ה'"כמו שאת לא תצאי עם מישהו שאת לא אוהבת אז גם אני לא" מה זה קשור בכלל? למה אתה מכיר אותי ומה אני אוהבת? ומה זה קשור לאהוב או לא מה יש לאהוב או לשנוא בשיער שגודל טבעי ? כאילו מה הקטע להתחיל ריבים על זה שאם באמת אכפת לך מחברה שלך אז זה לא אמור לעניין אותך אם יש לה שיער או לא, אתם מבינים שזה לא אמור לעניין אותכם אם למישהי יש שיער על הגוף *שלה!!!!* וזה באמת לא אמור לעניין אותכם אם היא מגלחת או לא כי אם היא לא מרגישה בנוח עם זה אז שתעשה מה שבאלה. זה כבר אשכרה מטומטם .
אני אשכרה לא מבינה על מה הוויקוח מה כבר אמרתי שזה טבעי שלבנות יש שיער בבית שחי ואם הן רוצות אז יגלחו יאפ לא אז לא? אני לא מבינה מה זה כל ה'"כמו שאת לא תצאי עם מישהו שאת לא אוהבת אז גם אני לא" מה זה קשור בכלל? למה אתה מכיר אותי ומה אני אוהבת? ומה זה קשור לאהוב או לא מה יש לאהוב או לשנוא בשיער שגודל טבעי ? כאילו מה הקטע להתחיל ריבים על זה שאם באמת אכפת לך מחברה שלך אז זה לא אמור לעניין אותך אם יש לה שיער או לא, אתם מבינים שזה לא אמור לעניין אותכם אם למישהי יש שיער על הגוף *שלה!!!!* וזה באמת לא אמור לעניין אותכם אם היא מגלחת או לא כי אם היא לא מרגישה בנוח עם זה אז שתעשה מה שבאלה. זה כבר אשכרה מטומטם .
אני פוסל.
יש בזה משהו מגעיל ולא אסתטי.
יש בזה משהו מגעיל ולא אסתטי.
בטחח אם היה אפשר להכפיל אותיות וואי וואי
זה עצוב שאתה לא תימשך לבחורה שגלל שיער
^
צודקת !!
צודקת !!
עם הייתה מסיים את המשפט בלא נמשכות לגבר נמוך הייתי מבינה אותך אבל המשכת וכתבת אליי אז אני יגיד לך משהו גם אופי חשוב ושלך כנראה לא כל כך טוב
אני אישית מורידה אז אני לא חושבת שיש לי ככ זכות להגיד את זה אבל בכל זאת, השיער הזה שם זה הדבר הכי טבעי שיש לנו ואם נבנתה תבנית שבנות צריכות להיות פחות שעירות מבנים אז זה הדבר הכי שגוי שהאדם החליט, כי זה טבעי ולא צריך להילחם בזה יש בנות שמשאירות שיערות ברגליים ובבית שחי ואוהבות את זה, הייתי שמחה להיות כזאת אבל לצערי העולם שלנו היום הופך את זה למפדח בדיוק בגלל התשובות שלכם פה בנים.
אנונימית
בזה אתה צודק