6 תשובות
קטן עלייך
אל תילחצי, זה רק מתכונת
תאמיני שאת טובה ותצליחי
להתחיל ממה שאת הכי יודעת
לא להקשיב למורה שאומר שזה יהיה ממש קשה, פשוט לא לצפות לקל.
הכל בסדר
כולם עוברים את זה
גם את תעברי את זה
וכל הכיתה שלך תעבור את זה
אז כנראה שאת מסוגלת להצליח
מאמינה בךך
בהצלחה!
גם לי יש,, תהי רגועה וממוקדת, תביאי אוכל ונשנושים. יהיה בסדר, בהצלחכ ❤
זה כמו עוד מבחן רגיל
פרופורציות
הכל בסדר(;
להבין שזה רק מבחן ושאם למדת טוב יהיה טוב
בהצלחה
אנונימי