27 תשובות
אין כרגע משהו בינתיים יש רק את הסטטוס קוו. אין באמת פתרון ריאלי כי בעיניהם פלסטין זה גם חיפה ותל אביב ואנחנו רוצים לחיות שם גם
הפרדה מוחלטת שום פתרון אחר לא יעבוד רוב הארץ ליהודים כי זה הארץ שלנו ואנחנו היינו פה קודם וכדי שהערבים לא יחפרו ניצן להם חלק קטן מאוד מהמדינה שהם באחריותם המוחלטת וכל מה שמתנהל שם לא קשור לישראל
אנונימי
שלום בחיים לא יהיה מי שחושב שכן פשוט חולם וחיי בסרט המטרה שלהם בחיים זה שנעוף מפה ולהרוג יהודים כי זה רשום בקוראן שלהם
אנונימי
אנונימי, נתנו להם כבר כמה חלקים ולא קטנים שום דבר לא יעזור, לא באמת אכפת להם מהמדינה יותר חשוב להם שנעלם מהעולם
הקמת שתי מדינות לשתי העמים.
בתכלס זאת גם המדינה של הפלסטינים וגם של הישראלים.
אסור לנו לספח אותם , אסור לנו לגרש אותם, ישראל לא דמוקרטיה.
לכן הפתרון היחיד הוא הפרדה מלאה, שזה אומר שצריכה לקום מדינה ערבית בארץ ישראל אם הם לא מוכנים לזוז.
צריכים להפסיק את הכיבוש!
בתכלס זאת גם המדינה של הפלסטינים וגם של הישראלים.
אסור לנו לספח אותם , אסור לנו לגרש אותם, ישראל לא דמוקרטיה.
לכן הפתרון היחיד הוא הפרדה מלאה, שזה אומר שצריכה לקום מדינה ערבית בארץ ישראל אם הם לא מוכנים לזוז.
צריכים להפסיק את הכיבוש!
אין פיתרון כי הם לא רוצים אותנו פה
הם רוצים לחיות איתנו בשלום.^
ובתכלס זאת המדינה גם של הישראלים וגם של הפלסטינים..
אתם לא מבינים שאברהם אבינו וישמעאל חשובים להם
ומוסלמים באים להתפלל במערת המכפלה בחברון.
בין אם תקבלו את זה או לא.
אתם לא מבינים שאברהם אבינו וישמעאל חשובים להם
ומוסלמים באים להתפלל במערת המכפלה בחברון.
בין אם תקבלו את זה או לא.
לא יהיה דו קיום
מה אתם לא מבינים
מה אתם לא מבינים
שני מדינות לשני עמים סטטוס קווי 47
שהאו''ם יקח את הפלסטינים הרחק מאיתנו וכך לא נוכל לריב
פצצת אטום על ירושלים(נאמר בצחוק)
יש כמה דברים דאפשר לעשות
1. מדינת ישראל שייכת ליהודים נקודה אין שום מדינה בעולם שתקבל יהודים כמו שהם ולכן צריך שיהיה לנו מדינה יהודית
2. הערבים יכולים לגור פה אבל בכמה תנאים כל ערבי מחוייב! לחתום על הצהרה שהוא מכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ושיש ליהודים זכות לגור פה וכל מי שמפר את זה לעוף אותו מפה ואת המשפחה שלו (כמובן זה נוגע גם ליהודים)
3. כל מחבל יצא להורג לגרום לכל הערבים לרעוד מפחד לעשות פיגוע ולא לתת להם פרס להיות בכלא ולהשלים בגרויות ואת כל המשפחות המחבלים להעיף מפה
4. אני חושב שלתת מדינה לערבים לא יהיה טוב כי זה בדיוק מה שקרה בעזה ואתם כבר מבינים מה קורה של היום כי החמאס והחיזבאללה וכל הטרור יתנחלו בכל מקום שניתן להם ואז ניפתח עוד חזית מלחמה ולכן מדינה לערבים לא אפשרית
5. לשנות את מנגנון פתחיה באש בצה"ל שכל מחבל עם סכין ישר לירות לו ברגל וכל מי שמאיים על חייל אז החייל יוכל לירות לו ברגל על מנת להרתיע אותם ואם הם ממשיכים לירות אז עוד עד שיבינו
1. מדינת ישראל שייכת ליהודים נקודה אין שום מדינה בעולם שתקבל יהודים כמו שהם ולכן צריך שיהיה לנו מדינה יהודית
2. הערבים יכולים לגור פה אבל בכמה תנאים כל ערבי מחוייב! לחתום על הצהרה שהוא מכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ושיש ליהודים זכות לגור פה וכל מי שמפר את זה לעוף אותו מפה ואת המשפחה שלו (כמובן זה נוגע גם ליהודים)
3. כל מחבל יצא להורג לגרום לכל הערבים לרעוד מפחד לעשות פיגוע ולא לתת להם פרס להיות בכלא ולהשלים בגרויות ואת כל המשפחות המחבלים להעיף מפה
4. אני חושב שלתת מדינה לערבים לא יהיה טוב כי זה בדיוק מה שקרה בעזה ואתם כבר מבינים מה קורה של היום כי החמאס והחיזבאללה וכל הטרור יתנחלו בכל מקום שניתן להם ואז ניפתח עוד חזית מלחמה ולכן מדינה לערבים לא אפשרית
5. לשנות את מנגנון פתחיה באש בצה"ל שכל מחבל עם סכין ישר לירות לו ברגל וכל מי שמאיים על חייל אז החייל יוכל לירות לו ברגל על מנת להרתיע אותם ואם הם ממשיכים לירות אז עוד עד שיבינו
אין פתרון
אין פיתרון, לא יכול להיות פיתרון עם אנשים שרוצים במוות שלך.
אנונימית
טרנספר, ישראל לא שייכת לטרוריסטים והם לא שייכים לפה.
בתור התחלה, לא לפתוח במלחמה כל פעם שהנושא עולה. מלחמה מעולם לא פתרה שום בעיה.
להעיף מפה מחבלים ואת תומכיהם, את אלה שלא נאמנים למדינה ואת אלה שלא מאמינים בקיומה של ישראל
אין פתרון, ולא יהיה.
לא יהיה שלום, אין סרט כזה
לא יהיה שלום, אין סרט כזה
אין פיתרון כי יש לנו דעות מנוגדות לגמרי ודרכים שונות לפתור בעיות אנחנו רוצים שלום ולדבר והם פותרים דברים דרך מלחמות
שינוי בהנהגה של החברה הפלסטינית ובחינוך שלהם
שידאגו לאזרחים ויחנכו אותם להיות בני אדם לא מחבלים
שידאגו לאזרחים ויחנכו אותם להיות בני אדם לא מחבלים
אין פיתרון
בפרק הזה בפודקאסט "מפלגת המחשבות" הוא מציע פתרון. בשביל לקבל הקשר ממליץ לשמוע מפרק 21 (העונה השנייה) וגם העונה הראשונה מעולה.
אין, עד שהם לא ישתפו פעולה אין שום פיתרון
peace
אנונימית
חינוך =)
להוריד את החמאס מהשלטון (ידרוש מבצע) ואז לתת משאבים בעזה ואולי לתת להם חלקים קטנים מהגבול, להפוך את עזה לפלסטין תכלס (לפני המינוסים תנסו לחשוב על רעיון חוץ מ"לגרש את כל הערבים מישראל" למה המון ערבים מטפלים בכם בבתי חולים, בונים לכם בניינים ומתקנים לכם דברים.)
אנונימית