43 תשובות
כי הם שונאים אותנו
לא חדש.
לא חדש.
כי אנחנו מאז ומתמיד ביריבות על האדמה
הם שונאים יהודים ורוצים שהמדינה תהיהי שלהם.
זה לא ערבים. זה מוסלמים, דבר ראשון.
וזה כי מוסלמים שונאים אותנו
וזה כי מוסלמים שונאים אותנו
תקרא את הקוראן ותבין.
אנונימי
הלכה היא
שעשו שונא ליעקב
שעשו שונא ליעקב
כי הם רוצים ליצור הרתעה. הם רוצים להחזיר את השטח שלהם. הם חושבים שדרך אלימות משהו יפתר. זה בא ממקום של תסכול, לפי דעתי. (כמובן שלא כל הערבים כאלו).
האם זה צודק? זה כבר משהו אחר. לפי דעתי, ממש לא.
האם זה צודק? זה כבר משהו אחר. לפי דעתי, ממש לא.
כי הם לא רוצים לחיות איתנו
לא "ערבים" עושים פיגועים ,מחבלים עושים פיגועים, רוב הערבים לא מחבלים אבל רוב המחבלים ערבים, כדי לענות על השאלה-זה זרם מסויים באיסלם הראדיקלי שתומך בטרור, או בורות (גידלו אותם לשנוא אותנו)
כי הם מפגרים
לא כולם כן אבל מי שעושים זה בגלל שהם חושבים שהמדינה שלהם ולקחנו אותה או אנטישמיות כלומר שנאת יהודים באופן כללי (אגב במקור אנטישמיות זה שנאת יהודים ועוד כמה דתות אבל המושג התפתח לשנאת יהודים)
כי הם מרגישים מושפלים בין היתר
מוסלמים קיצוניים מושפעי מטיפים*
ערבים ממש לא עושים פיגועים, זה שהרוב באים ממוצע ערבי כלשהו לא אומר שהם המפגעים, יש מפגעים מכל מיני מדינות ולא בהכרח ערבים..
והסיבה שהם מפגעים היא שאין להם צבא מאורגן וכל מה שהם יכולים לעשות כרגע כדי לנסות "להחזיר את המדינה שלהם" הוא לגרום לבעיות ולדברים מפגרים כאלו..
צריך להבין מאיפה הם באים לפני שאנחנו תוקפים גם ישר..
הם לא באו למחנות ההשמדה בגרמניה להתפוצץ ולפגע, אבל כשבאנו לשטח האדמה הזה והעפנו אותם ממנו בכוח ופגע, ברור שיחזירו לנו בכל דרך אפשרית, אבל להכליל את כל הערבים/לנסות לחשוב שאנחנו כן בסדר זו טעות מעיקרה
ערבים ממש לא עושים פיגועים, זה שהרוב באים ממוצע ערבי כלשהו לא אומר שהם המפגעים, יש מפגעים מכל מיני מדינות ולא בהכרח ערבים..
והסיבה שהם מפגעים היא שאין להם צבא מאורגן וכל מה שהם יכולים לעשות כרגע כדי לנסות "להחזיר את המדינה שלהם" הוא לגרום לבעיות ולדברים מפגרים כאלו..
צריך להבין מאיפה הם באים לפני שאנחנו תוקפים גם ישר..
הם לא באו למחנות ההשמדה בגרמניה להתפוצץ ולפגע, אבל כשבאנו לשטח האדמה הזה והעפנו אותם ממנו בכוח ופגע, ברור שיחזירו לנו בכל דרך אפשרית, אבל להכליל את כל הערבים/לנסות לחשוב שאנחנו כן בסדר זו טעות מעיקרה
מהיר תסיפור על יעקב ועשיו?
לייצר הרתעה ולהראות שהם לא ויתרו על המדינה שלהם, זה לא חוקי, אבל זו הסיבה שלהם
כי הם שונאים אותנו..
^^^^^אמרתי מה דעתם. לא הבנתי מה את רוצה
כי הם שאנאים אותנו
אנטישמיות, השנאה בוערת בתוכם
והסיבה העיקרית היא כדי לגנוב לנו את המדינה.
והסיבה העיקרית היא כדי לגנוב לנו את המדינה.
מחבלים עושים פיגועים. וסתם כי הם רוצים את ישראל
הם תמיד רצו
ממליץ לך לחקור על ההיסטוריה ולהיכנס לשורש של "למה התחילה מלחמת העצמאות?"
גם בערב מתחיל יום העצמאות אז זה כן בנןשא
הם תמיד רצו
ממליץ לך לחקור על ההיסטוריה ולהיכנס לשורש של "למה התחילה מלחמת העצמאות?"
גם בערב מתחיל יום העצמאות אז זה כן בנןשא
את יודעת גם אנחנו בשנת 48 עשינו פיגועים לבריטים ואפילו פוצצנו מלון אחד
כי הם שונאים אותנו, די ברור הייתי אומר
וגם כי הם טוענים שאנחנו כבשנו להם את המדינה (שבכלל לא הייתה בשליטתם אז גם אם היינו כבשנו מדינה אז היא לא הייתה שלהם...)
וגם כי הם טוענים שאנחנו כבשנו להם את המדינה (שבכלל לא הייתה בשליטתם אז גם אם היינו כבשנו מדינה אז היא לא הייתה שלהם...)
זה לא ערבים זה מחבלים
טענות מגוחכות מצידם
ש"הם היו פה ללפנינו". אבל בואי, באמת שה' הבטיח לנו את מדינת הקודש ליהודים..
ש"הם היו פה ללפנינו". אבל בואי, באמת שה' הבטיח לנו את מדינת הקודש ליהודים..
כי הם סתומים
סתם לא כי הם חושבים שהמדינה שלהם
סתם לא כי הם חושבים שהמדינה שלהם
כי זה עם חרא ערבים.
אנונימית
כי אין איתם שלום
שונאים אותנו
כי מוחמד מת
סתם
הם שונאים אותנו, זה לא קשור למדינה או ל"כיבוש" זה סתם התירוץ שלהם הפעם
כי לדעתם ישראל היא שייכת להם
אנונימי
גם מצביעי ביבי עושים אבל אין את זה בחדשות
זה כבר לא שטח זו כבר אג'נדה שתומכ בהרג יהודים וזה לא משנה איפה בעולם.
דאעש למשל המטרה שלהם היא להפוך את כל העולם למוסלמי ולשלוט בו והמטרה של איראן היא להקים את האימפריה הפרסית שהייתה להם בחזרה.
דאעש למשל המטרה שלהם היא להפוך את כל העולם למוסלמי ולשלוט בו והמטרה של איראן היא להקים את האימפריה הפרסית שהייתה להם בחזרה.
הם רוצים את המדינה
כי הם ערבים
לפני המינוסים תזכרו שהפלסטינים עשו המון טרור בסוריה,
שכן נמצאת תחת שלטון טרוריסטי
הטרור שיש בפקיסטן
וכו
לפני המינוסים תזכרו שהפלסטינים עשו המון טרור בסוריה,
שכן נמצאת תחת שלטון טרוריסטי
הטרור שיש בפקיסטן
וכו
ואתם אומרים שזה כי הם רוצים את המדינה
צאו כבר מהסרט הזה
הם מתים על החיים שלהם פה
הם רק רוצים לרצוח יהודים
אחרת מי מפציץ מדינה שהוא חולם עליה?
צאו כבר מהסרט הזה
הם מתים על החיים שלהם פה
הם רק רוצים לרצוח יהודים
אחרת מי מפציץ מדינה שהוא חולם עליה?
אתה יכול לראות שבקוראן שלהם יש מסירות נפש על האדמה ה"שייכת להם"
כי הם בני זונות מה זה למה
כי הם אנטישמים
אנונימית
כי הם מפגרים
במילה? אנטישמיות!
כדי להתנגד לכיבוש
באותו הנושא: