37 תשובות
אם לא תמחקי אותו זה לא ימחק
למקרה תצלמי מסך להכל
תקשיבי גם אם כן וגם אם לא אבא שלך נמצא בלב ובזיכרון שלך. הצאטים זה לא מה שמחזיק את הקשר שהיה לכם, תזכרי אותו והוא תמיד יהיה איתך
שואל השאלה:
^^^אין לי איך לצלם, זה שיחות של כמה שנים
^^^אין לי איך לצלם, זה שיחות של כמה שנים
אנונימית
שואל השאלה:
^^זה די הדבר האחרון שנשאר לי ממנו, אתה כל כך טועה
^^זה די הדבר האחרון שנשאר לי ממנו, אתה כל כך טועה
אנונימית
הצ'אט לא ימחק
הוא יצא מהקבוצות כנראה כי ביטלו את המספר טלפון שלו
הוא יצא מהקבוצות כנראה כי ביטלו את המספר טלפון שלו
תייצאי צ'אט כולל תמונות ומדיה
שואל השאלה:
^מה זה אומר?
^מה זה אומר?
אנונימית
אחרי כמה שנים זה יוצא אוטומטית, לא יודע לגבי מחיקת שיחות אבל תגבי את זה איכשהו, מקווה שלא תאבדי את זה
^^את יכולה להיכנס לשלוש נקודות/הגדרות של הצ'אט ולעשות ייצוא צ'אט, להעתיק אותו לאנשהו וההודעות יועתקו לך לאן שתרצי.
דוגמה:
[29.8.2021, 16:41:04] (השם שלי): תודה על שיתוף הפעולה!
[25.3.2022, 17:04:24] (השם שלי): היי,
אני קצת מאחרת
[25.3.2022, 17:08:44] (שם של מישהו אחר): אין בעיה
זה יוצא בקובץ zip.
בעיניי הכי נוח להעתיק את זה לאפליקציית פתקים בטלפון שלך.
דוגמה:
[29.8.2021, 16:41:04] (השם שלי): תודה על שיתוף הפעולה!
[25.3.2022, 17:04:24] (השם שלי): היי,
אני קצת מאחרת
[25.3.2022, 17:08:44] (שם של מישהו אחר): אין בעיה
זה יוצא בקובץ zip.
בעיניי הכי נוח להעתיק את זה לאפליקציית פתקים בטלפון שלך.
שואל השאלה:
^^אבל לא רואים שום התכתבות
זה פשוט מלא תווים
^^אבל לא רואים שום התכתבות
זה פשוט מלא תווים
אנונימית
בעיקרון אין ממש אופציה להעביר את זה עם הגרפיקה, אבל זו כרגע האופציה הכי טובה (זה וצילום מסך)
חוץ מזה זה ליתר ביטחון, הרי לא בטוח שהצ'אט שלכם יימחק.
חוץ מזה זה ליתר ביטחון, הרי לא בטוח שהצ'אט שלכם יימחק.
תעשי הקלטת מסך באפליקצייה מסויימת
ופשוט תגללי את כל הצ'אט
יקח לך כמה זמן אבל שווה את זה
ופשוט תגללי את כל הצ'אט
יקח לך כמה זמן אבל שווה את זה
אנונימי
שואל השאלה:
^^^ומה הקובץ הזה נותן לי? אני אוכל איכשהו לראות את ההודעות?
^^^ומה הקובץ הזה נותן לי? אני אוכל איכשהו לראות את ההודעות?
אנונימית
תעשי ייצוא צאט ליצר ביטחון
אבל לא חושבת שימחק
אבל לא חושבת שימחק
אפ את עושה ייצוא צאט את תוכלי לראות את כל השיחות איתו דרך האימייל
את יכולה לשמור את הצ'אט כמסמך
תגבי הכל
ותעשי יצוא צ'אט
ותעשי יצוא צ'אט
יש לי בפלאפון אפשרות לעשות צילום מסך בגלילה שזה עושה צילום מסך אבל לצאט ארוך וזה מצלם פשוט תמונה אחת ממש ארוכה
אז תבדקי איך זה עובד אצלך בפלאפון
אז תבדקי איך זה עובד אצלך בפלאפון
אנונימי
הצ'אט לא ימחק
אבל תשימי לב שאת מגבה את הוואטצאפ כל פעם שאת מחליפה טלפון
אבל תשימי לב שאת מגבה את הוואטצאפ כל פעם שאת מחליפה טלפון
שואל השאלה:
הצלחתי, מישהו מפה עזר לי
תודה וחג שמח
הצלחתי, מישהו מפה עזר לי
תודה וחג שמח
אנונימית
אם באמת חשוב לך תעשי סרטון מסך... יקח לך כמה זמן אבל זאת הדרך הכי טובה
היי אמא שלי גם נפטרה וגם אני נבהלתי כשהיא יצאה מהקבוצות וזה בדקתי לגביי זה והתברר שאם מישהו לא מתחבר לוואטצאפ חצי שנה אז הוא אוטומטית יוצא מהקבוצות ונעלמת לו התמונת פרופיל
לגביי הצאט אני די בטוחה שהוא לא יעלם
לגביי הצאט אני די בטוחה שהוא לא יעלם
שואל השאלה:
^אהה הבנתי
כי שאלתי את אמא שלי והיא אמרה שהיא לא ביטלה את המספר שלו
^אהה הבנתי
כי שאלתי את אמא שלי והיא אמרה שהיא לא ביטלה את המספר שלו
אנונימית
אם לא תמחקי זה לא ימחק
תעשי גיבוי
לפי מה שאת אומרת כנראה ניתקתם את הטלפון שלו מהחברה של האינטרנט, זאת אומרת שאצלו אוטומטית כמו שהוא יצא גם הצאטים נמחקים. אצלך לא אבל ממליצה לך לגבות לסים שלך את הווצאפ ואז גם השיחות שלך איתו ישארו, יש בגוגל מדריכים תסתכלי 3> אני ממש מקווה שתצליחי בכל מקרה, ממש קשה לאבד הורה והרצון לשמור את השיחות איתו לגמרי מובן, שינוח על משכבו בשלום. בטוחה שהוא היה אבא מדהים! שלא תדעו עוד צער
אנונימית
תעשי גיבוי בהגדרות מקווה שיעזור
זה יקח לך הרבה זמן, אבל זה יהיה שווה את זה:
תפתחי קבוצה עם עצמך ותקראי לה אבא,
אחרי זה תעבירי את כל ההודעות שלכם לקבוצה הזאת. אני לא חושבת שזה ימחק לך, אבל ליתר ביטחון...
תפתחי קבוצה עם עצמך ותקראי לה אבא,
אחרי זה תעבירי את כל ההודעות שלכם לקבוצה הזאת. אני לא חושבת שזה ימחק לך, אבל ליתר ביטחון...
נדפק התוכנה
את יכולה לצלם מסך או לצלם סרטון (מסך) על כל הצ'אטים :)
דבר ראשון תצלמי מסך דבר שני לא חושבת שימחק זה ממד מוזר ומצטערת לשמוע
1 צלמי מסכים ליתר ביטחון
2 לאחר מספר חודשים וואצאפ מוציאה אוטומטית מכל הקבוצות, אם אין פעילות
3 הצאטים לא נמחקים
2 לאחר מספר חודשים וואצאפ מוציאה אוטומטית מכל הקבוצות, אם אין פעילות
3 הצאטים לא נמחקים
הצאט לא יימחק כל עוד לא תמחקי אותו
אם את רוצה שזה ישאר את פשוט עושה ייצוא צאט
אם את רוצה שזה ישאר את פשוט עושה ייצוא צאט
יפה שלי זה עניין של זמן ובגרות, לדעתי כל גוף הוא מושלם בדרך שלו אבל אם יש משהו שאת רוצה לשנות תעשי את זה. אם יש לך אפשרות תעשי את זה! אל תצפי למשהו שישתנה בלי שאת תתחילי לעבוד על זה
יש לך אפשרות לשמור ליתר ביטחון הכל בלי צילום מסך. זה נקרא יצוא צאט וזה שומר לך הכל בקישור/קובץ
ומה שרשמת קורה למספר טלפון שלא משתמשים בו הרבה זמן, ואני מצטערת❤
ומה שרשמת קורה למספר טלפון שלא משתמשים בו הרבה זמן, ואני מצטערת❤
הצאט לא נמחק מניסיון
עדיין עדיף לך לצלם או משהוא למקרה ונהרס הפאלפון
עדיין עדיף לך לצלם או משהוא למקרה ונהרס הפאלפון
באותו הנושא: