14 תשובות
כלום פשוט לא לסנן יותר
מתמודדים עם ההשלכות של המעשים שלך חחח
כלום, פשוט תחכי
שואל השאלה:
^^איך אני אשמה בדיוק?
^^איך אני אשמה בדיוק?
שואל השאלה:
^אין לי לב לזה תקשיבי
^אין לי לב לזה תקשיבי
אל תקשיבי לכולם פה זה טוב להיות קשה להשגה קצת תחכי שהוא יענה ואחרי זה תסנני אוצו שוב
חחח, "זה טוב להיות קשה להשגה", בהצלחה שיהיה לך
להגיד לו סליחה שסיננתי פשוט הייתי במצב רוח רע ולא היה לי כוח לענות לך זה תמיד עובד
להפסיק לחיות בסרט שאתם ראשות ממשלה ולענות בזמן ואז לקבל תשובה בזמן
בחיי זה כזה turn off מישהי שמסננת ומנסה לשחק את עצמה קשה להשגה
בחיי זה כזה turn off מישהי שמסננת ומנסה לשחק את עצמה קשה להשגה
שואל השאלה:
^הוא גם משחק את המשחקים האלו לפעמים,שלא ייתפלא אחכ סבבה אין לי כוח לזה
^הוא גם משחק את המשחקים האלו לפעמים,שלא ייתפלא אחכ סבבה אין לי כוח לזה
אז לא נכנסים לזה בכלל ומפסיקים לדבר עם חיים בסרט
אל תצפי שהוא לא יתנהג ככה אם הוא ככה
אל תצפי שהוא לא יתנהג ככה אם הוא ככה
שואל השאלה:
הוא לא חי בסרט כל כך,פשוט מנסה לפעמים להיות הארד טו גט כמו הרוב
הוא לא חי בסרט כל כך,פשוט מנסה לפעמים להיות הארד טו גט כמו הרוב
לשחק משחקים עם בנים בדכ לא עובד אנחנו עם פשוט אם את מסננת הוא יחשוב שאת מסננת ויעזוב
כמו שכתבתי, חי בסרט
הארד טו גאט זה ליטרלי אדם שחי בסרט שהוא איזה ראש ממשלה
חרא עליו תמצאי מישהו אחר ששווה את הזמן שלך
הארד טו גאט זה ליטרלי אדם שחי בסרט שהוא איזה ראש ממשלה
חרא עליו תמצאי מישהו אחר ששווה את הזמן שלך
באותו הנושא: