10 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת איך לדבר איתו זה קצת מביך בשבילי פשוט לגשת אליו אין לי מספיק ביטחון
אז תשלחי לו הודעה באינסטגרם
בהצלחהה
שואל השאלה:
אמלה אבל מה לכתוב לוו פשוט היי?? זה ככ מוזר
תרשמי היי ואז מה קורה ואז תחשבי על נושא כלשהו שאת יודעת שהוא אוהב או משהו
או שתנסי כזה לברר עם חברות . שינסו לשדך כזה או שפשוט תהיי האמיצה:)
תרשמי
היי
אז מה איתך?
אם זה נשמע גברי טיפה
תכתבי מה נשמע?
ואז תחכי שהוא יענה
פשוט תתחילי שיחה בהיי מה קורה
זה ממש מושך שהבת מתחילה את השיחה
אז למה באינסטגרם?
שואל השאלה:
כן הןא בבית ספר שלי
הוא מהעיר שלך?