התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על התפקיד משקית שלישות?
שמו אותי בתור משקית שלישות, ירדתי מלוחמה ואני מפחדת שזה תפקיד על הפנים יש כאלה הלחיצו אותי לגביו אני משרתת בבסיס די קטן 100 איש
8 במאי 2022, 15:27
חיילים
תפקידים
תשובה אחת
לדעתי זה סבבה תפקיד מעניין בטח בהתחלה יהיה לך טיפה קשה כמו בכל תפקיד חדש
את לא יכולה להגיד דברים רעים על זה עד שתנסי
S
Sparkly
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על התפקיד משקית נפגעים?תפקיד שנחשב טוב?על רמה?
יש פה עוד משקיות שלישות ששונאות את התפקיד הזה?
נכון להיות משקית שלישות זה התפקיד הכח גרוע בצבא???
מה עושים בתפקיד משקית שלישות? צבא..
מה עדיף להיות, משקית מילואים או משקית שלישות?
איך התפקיד משקית שלישות/משקית משאן סדיר?
מי יכולה לספר לי על התפקיד משקית משאבי אנוש סדיר/משקית שלישות?
שלום אני בחיל האוויר וקיבלתי היום מחברה נעליים גבוהות התפקיד שלי הוא משקית שלישות,
איך התפקיד משקית שלישות?
קשה לעבור אחרי קורס בצבא תפקיד ובסיס? אני מעדיפה אפילו משקית שלישות בקריה
תפקידי בנות בבסיס סגור - איזה תפקיד טוב יש שאפשר להיות בו בבסיס סגור לבנות? איך התפקיד משקית שלישות?