8 תשובות
כדאי שתבררי עם המוכר בצ'אט מה מצב ההזמנה
כן הגיוני
הזמנתי פעם משהו ואחרי איזה 8 חודשים ההזמנה הגיעה
תנסי לדבר עם המוכר
אני הזמנתי משהו בדצמבר וזה הגיע באפריל
אבל תדברי עם זה שמכר לך ואם לא יש לך אפשרות שם לקבל החזר
תשלחי בקשה
הזמנתי לפני והגיע לי אחרי שבועיים וחצי כדאי שתבדקתי באתר
שואל השאלה:
.
אנונימית
8 חודשים?? וואו אני כבר הייתי. צבוע החסר כספי