9 תשובות
כן
אני עוד לא יצאתי בכלל
כן, זה סבבה
לא ממליצה לך לאחר.
כן גם אני בדוק אאחר כי רק קמתי
אני כבר בבהס, הבגרות מתחילה ב12, לא ב11 וחצי, אז לאחר קצת אפשר
אני איחרתי. לא קרה כלום.
כן אני תמיד מאחר במקום לחכות חצי שעה עם עוד 100 ילד בתור לשים טלפונים וכל זה
כן , אני תמיד מגיעה 10-15 דק לפני
אבל זה מבאס לפעמיים כי צריך ללכת לחפש שולחן או כיסא ובסוך ייצט מצב שתאחרי