6 תשובות
כן למה לא
כן
כן, כל עוד היא דואגת לטפל בזה
בתור בת אני חושבת שלא צריך לשלול על דבר כזה.. לדעתי זה קצת מטומטם. אבל מי שלא יכול להתמודד עם זה אז שלא יצא.
כן בהחלט
אני לא חושבת שהייתי מצליחה להיות בזוגיות, מדברת בתור אחת עם ה. אכילה קשה לי מאוד להכיל אחרים
באותו הנושא: