13 תשובות
אני לא אתן לא להגיע לפני שאני אראה את אמריקה
אחר כך לא אכפת לי
אחר כך לא אכפת לי
כןן עולם מגעיל..בני אדם הרסוו אותו מזמן..שלא נדבר על זה שבחדשות כל רגע שומעים על מישהו שדוקר את אמא שלו. אז כן אני מאוד שמחה !
יאלה נחיה ונראה
כנראה נמות
כנראה נמות
יאלה מחכה לזה בקוצר רוח
הוא לא יגיע בקרוב
שואל השאלה:
^ המון מדענים אומרים שבשנת 2040 (עוד 18 שנה) בני האדם לא יוכלו לחיות ייתר בכדור הארץ והאנושות תגיע לקריסה מוחלטת (בגלל ההתחממות הגלובלית)
^ המון מדענים אומרים שבשנת 2040 (עוד 18 שנה) בני האדם לא יוכלו לחיות ייתר בכדור הארץ והאנושות תגיע לקריסה מוחלטת (בגלל ההתחממות הגלובלית)
אנונימית
ברור שאני לא שמח מזה... סוף העולם זה ליטרלי מה שאני הכי מפחד ממנו...
אמאלה
בכנות אני מקווה שהמדען הזה מטומטם ^^
בכנות אני מקווה שהמדען הזה מטומטם ^^
שואל השאלה:
יגיע*
יגיע*
אנונימית
מי לא?
לא ככ
למה את חושבת שהוא יגיע בקרוב?
אילון מאסק יציל את כולנו ויטיס אותנו למאדים!
באותו הנושא: