9 תשובות
אם כבר התקבלת לא ישתמשו במחצית הזו, אבל ממני כן ביקשו לפני שהתקבלתי
שואל השאלה:
את בכפר הירוק?? באיזו כיתה?
את בכפר הירוק?? באיזו כיתה?
היי, נפגש שנה הבאה באותה קבוצה
אנונימי
אני עולה ל ט גם ואני בכפר ^
אנונימי
יא^
שואל השאלה:
אנונימי אתה בפנימייה?
אנונימי אתה בפנימייה?
כן כבר שנתיים
תמיד כדאי לך לפחות לנסות להגיע לעובר במקצוע
לפחות תעברי כזה חצי שעה רבע שעה על החומר או תעתיקי ,פשוט כדי שתגיעי לעובר לפחות
לפחות תעברי כזה חצי שעה רבע שעה על החומר או תעתיקי ,פשוט כדי שתגיעי לעובר לפחות
כןכן ואני עולה לי'
באותו הנושא: