10 תשובות
לא ממש פערים גדולים פשוט הגילאים לא מתאימים....
נו כן לזה התכוונתי
אה אז גם אני חושבת ככה
ממש לא זה פערים ענקיים יחסית לגילאים
שנתיים וחצי כן אבל הגילאים פחות מתאימים נו הכוונה גיל 15
לרוב כן
דווקא הפערים בגיל בסדר עוד איכשהו אבל ט ויב? היא אפילו לא בתיכון..בתור 17 ביב גם לא הייתי מסתכל על משהי מתחת לכיתה י וגם י זה גבולי
ממש לא!!! בעתיד להפרש באמת לא תהיה חשיבות אבל עכשיו זה קריטי נורא. ההפרש בין ההתפתחות של שתי הגילאים האלה הוא ענק.
בזמן שילדה בכיתה ט מחפשת משהו אחד בזוגיות, נער בכיתה מה יחפש משהו אחר לגמרי.
זה יכול להתבטא בכך שהוא ירצה יותר מין והילדה אולי לא תהיה מספיק מוכנה ותיכנע ללחץ ממנו וזה מזעזע!! לא להיכנס למצב הזה.
אם זה משהו אמיתי, שאת סומכת עליו וחושבת שיצמח לטוב, מציעה לומר ואז לחכות עוד שנה נגיד בשביל שתוכלו לצאת
בזמן שילדה בכיתה ט מחפשת משהו אחד בזוגיות, נער בכיתה מה יחפש משהו אחר לגמרי.
זה יכול להתבטא בכך שהוא ירצה יותר מין והילדה אולי לא תהיה מספיק מוכנה ותיכנע ללחץ ממנו וזה מזעזע!! לא להיכנס למצב הזה.
אם זה משהו אמיתי, שאת סומכת עליו וחושבת שיצמח לטוב, מציעה לומר ואז לחכות עוד שנה נגיד בשביל שתוכלו לצאת
כן
אם היית בכיתה י' מילא אבל זה כבר מוגזם
אנונימית
באותו הנושא: