7 תשובות
שואל השאלה:
אני הולכת למות
אנונימית
לא נורא קורה תקחי אתזה כשיעור או עוד ניסיון בחיים שלך תתכשלי משייטים כאלה ותלמדי להבא איך לשבור את הקרח או להמנע מאנשים יצורים
ממש לא . הכל לטובה . סימן שזה לא הוא שמיועד לך
אנונימית
בסדר, אז מה, לא תיראי אותו יותר.
אני הייתי בוכה מצחוק
היא סתם פרקה מה זה משנה שאלה לא שאלה יאללה
אנונימי
מה השאלה אבל? כאילו איך להתגבר על זה או שאת רחצה לפרוק?
אנונימי