9 תשובות
שהוא הכי גבוה בכול העולם בערך
בושה, תל אביב היא כבר העיר היקרה בעולם (כןכן קראתם נכון) אז אני חושבת שעוד 30 שנה אני פשוט אגור בלונדון עם דודה שלי.
לונדון גם ממש יקרה
^אז תאילנד, הודו, הולנד, לא להיות קטנוניים, תודה.
נוראי. בישראל קיים יוקר מחייה נוראי ואם זה ימשיך ככה אנחנו (הדור הצעיר) נצטרך לעבוד בהייטק ולארוויח 30 אלף בחודש כדי לקנות דירה קטנה ומסריחה בתל אביב. אישית, אני אעבור לארצות הברית איפה שבארהעים אלף דולר אפשר לקנות קרקע.
נוראי,והכל בגללך!!
גבוהים מדי
עולים ועולים ועולים