5 תשובות
נמוך לא יודעת
את הרגיל לא כאב לי בכלל
אבל תקפידי לחטא אותו מינימום פעמיים ביום
הגבוה לא כאב לי בכלל ועשיתי עם אקדח
גבוהה יותר כואב כי זה בעצם
משתנה מבן אדם אחד לאחר ומחירור לחירור.
יש לי 2 רגילים. אחד כאב רצח ואת השני בכלל לא הרגשתי.
נמוך לא כאב לי אפילו טיפה, לא הרגשתי שעשו אפילו