7 תשובות
כאוס.
כרגיל. גרוע
ביזיון.
פשוט בושה.
בגין , בן גוריון, מי שלא תרצי מתהפכים בקברם.
פשוט בושה.
בגין , בן גוריון, מי שלא תרצי מתהפכים בקברם.
חרא
לאן הגענו שיהודים יפחדו ללכת ברחוב
לאן הגענו שיהודים יפחדו ללכת ברחוב
קטסטרופלי
מזעזע, הגענו למצב שאסור להניף דגל ישראל בישראל.
כרגע לא משהו
באותו הנושא: