18 תשובות
לא
אנונימי
זה הכי יפה וחמוד שזה ככה. תקחי את הזמן ורק כשאת מוכנה לכי על זה. בהצלחה
אנח גם
אנונימית
גם אני לא!! תני כיף:)
ולא זה לגמרי לא מוזר. כל אחד בזמן שלו. כשזה מרגיש נכון וכשהוא מוכן לזה:)
זה בסדר....
אני בת 21 באותו מצב
אנונימית
לא תקין. איך עדיין לא? את ממש מבוגרת יחסית לבתולת שפתיים.
היי אני איתך לא היה לי חבר ולא כלום
מצד אחד מבאס מצד שני כן חשוב לי שפעמים ראשונות יהיו עם משמעות ואין בטמת זמן מסוים שבו צריך להתנשק כל אחד בזמן שלו
אוי אוי אוי מה קרה כבר
מה מוזר בזה
לא צריכה להרגיש מוזר עם זה, זה תקין לגמרי וכל אחד עושה את זה בשלב שמתאים לו ושנוח לו. אם את לא בזוגיות, סימן שזה לא הזמן כרגע
אנונימי
זה ממש לא מוזר
אני גם תיכף בת 16 וגם אני ככה
כולה בת 16 לאן את ממהרת
אנונימי
זה לא מוזר וזה ממש בסדר ככה את לא תפגעי בגיל צעיר ולא יהיו לך בעיות נפשיות מוגזמות
זה לא מוזר בכלל. יש אנשים שזה קורה להם הרבה יותר מאוחר, וזה לגיטימי (ולגיטימי גם לא לרצות שום דבר כזה. חלק מהאנשים הא-רומנטיים וממי שעל הספקטרום הא-רומנטי לא רוצים שום דבר כזה. אבל שמתי את זה בסוגריים כי הבנתי שאת כן רוצה).
לא, זה לא מוזר. הייתי ככה עד גיל 18 כי זה לא עניין אותי, ואז מצאתי את האדם הנכון ואני איתו עד היום, כבר שנים. תתנשקי עם מישהו שאת רוצה להתנשק איתו, כשתפגשי אותו, לא כי השכבה שלך עשתה את זה.
אנונימית
את בת 16 אחותיי זה לא מוזר ורגיל לגמרי...
זה נורמלי מאוד
גיל 16 זה גיל מאוד צעיר, זה בדרך כלל רק הגיל שמתחילים עם זוגיות
אנונימית
לא! לכל אחד זה מגיע בזמן שלו, אין לך סיבה להרגיש מוזר!