8 תשובות
חח לא
תמיד תהיה איבה
תמיד תהיה איבה
איזה חסרי אמונה יש פה צריך לקוות לשלום
וואלה, לא.
אני לא חושבתת
סתם חח, אני מניח שאולי בשלב מסוים. צריכים להישאר אופיטמים..
ברור יש לחברה שלי אח בשם שלום
כן (:
בדרך הקשה
בדרך הקשה
מאוד מרגיש לי שלא
באותו הנושא: