7 תשובות
מושקע מדי למישהי שלא הביאה כלום
לא. היא לא הביאה לך אל תביאי לה
כן..זה יגרום לה להרגיש רע עם עצמה , כאילו היא תתחרט ותרגיש רע..לזה התכוונתי..
לא חושבת שזה יגרום לה להרגיש רע
פשוט לנצל אותך וזה יקרה שוב
האמת גם נכון..