3 תשובות
גם לי שנה שעברה לא עזרו התגבורים
חבל לך על הזמן תלמד להד עדיף
אם זה לא עזר לך אז כנראה שגם התגבור מחר לא יעזור. עדיף ללמוד בבית ברמה גבוהה יותר
לא , אם אתה בטוח בעצמך אז תשב בבית ללמוד