10 תשובות
כן אל תדאגי הם חייבים להסביר
כן, כן.
את תסתדרי אל תדאגי
כן
שואל השאלה:
אני יותר לחוצה בקשר לקטע של להכיר את העובדים האחרים, נגיד ואני לא אכיר אותם, זה יהיה נורא? כאילו יכול להיות מצב שבו אני אהיה לבד?
אני יותר לחוצה בקשר לקטע של להכיר את העובדים האחרים, נגיד ואני לא אכיר אותם, זה יהיה נורא? כאילו יכול להיות מצב שבו אני אהיה לבד?
אנונימית
לא
לא יקבלו אותך למסעדה בלי פרוטקציות, אולי לאולם מקסימום
אנונימית
כןכן אל תדאגי בובי יסבירו לך הכל
שואל השאלה:
^^^מצאתי מקום שיקבלו, בכל מקרה השאלה לא על זה
^^^מצאתי מקום שיקבלו, בכל מקרה השאלה לא על זה
אנונימית
הכל יהיה טוב
יהיה לך קשה להשתלב בהצלחה אבל מאמין שתצליחי
ומרשין מאוד בת14 עובד במסעדה זה מרשים מאוד איך מצאת אין לי מושג
יהיה לך קשה להשתלב בהצלחה אבל מאמין שתצליחי
ומרשין מאוד בת14 עובד במסעדה זה מרשים מאוד איך מצאת אין לי מושג
באותו הנושא: