8 תשובות
כן
שואל השאלה:
מפתיע, כולם אצלי אומרים שזה רעיל וכל השיט הזה
מפתיע, כולם אצלי אומרים שזה רעיל וכל השיט הזה
אנונימי
את האמת
אני באופן אישי מעדיפה את זה ככה
אני באופן אישי מעדיפה את זה ככה
זה רעיל אם אתה עושה לה מניפולציות ומדכא אותה על הדרך, תן לה להרגיש טוב ודבר איתה על הצורך שלך להרגיש מעליה אם היא אוהבת אותך והיא תרגיש שאתה מכבד אותה יכול להיות מאוד שהיא עצמה תאהב את זה. אבל כשאתה מנתב לשם, לכוחניות ללא ידיעתה, היא תרגיש נדרכת בקשר ותסבול. גם מבלי לדעת מה עובר עליה ואז זה יפגע חזק בקשר שלכם והיא תרגיש שהיא מתפשרת עליך, היא לא תראה את הדאגה באיזשהו שלב. היא רק תרגיש חסרת בטחון וקטנה, במידה והיא אחלה בחורה סך הכל היא תמצא מישהו אחר שיגרום לה להרגיש טוב באמת ויעצים אותה. תתאם איתה וזה יעבוד, השאלה גם למה אתה רוצה את זה?
כן.
אם זה מקובל על שניי הצדדים אז אין בעיה.
אבל אם היא לא מסכימה עם זה...
אבל אם היא לא מסכימה עם זה...
לדעתי זה לא בסדר
זוגיות צריכה להיות שוויונית. שני הצדדים שווים באותה מידה, הצרכים של שניהם משנים באותה מידה
אם בזוגיות מסויימת מתאים שאחד קובע יותר החלטות והשני מקבל, או אחד מכניס יותר כסף, או אחד מנקה יותר, כל זה בסדר כי זה מה שמתאים להם. אבל הבסיס הוא שהם שותפים וכל אחד מכבד את השני בדיוק כמו שהיה רוצה שיכבדו אותו
אתה לא הוספת פירוט מה בדיוק הכוונה שלך בפועל, לפי המידע מהכותרת בלבד אכן לדעתי זה נשמע רעיל
זוגיות צריכה להיות שוויונית. שני הצדדים שווים באותה מידה, הצרכים של שניהם משנים באותה מידה
אם בזוגיות מסויימת מתאים שאחד קובע יותר החלטות והשני מקבל, או אחד מכניס יותר כסף, או אחד מנקה יותר, כל זה בסדר כי זה מה שמתאים להם. אבל הבסיס הוא שהם שותפים וכל אחד מכבד את השני בדיוק כמו שהיה רוצה שיכבדו אותו
אתה לא הוספת פירוט מה בדיוק הכוונה שלך בפועל, לפי המידע מהכותרת בלבד אכן לדעתי זה נשמע רעיל
אנונימית
באותו הנושא: