7 תשובות
לא רעיון טוב
במיוחד עם זה רחוק
במיוחד עם זה רחוק
עדיף שלא
שואל השאלה:
רבע שעה נסיעה בלי פקקים
רבע שעה נסיעה בלי פקקים
אנונימית
בת כמה את שאת הולכת בכלל למכללה
תשתפי פנים אם את מרגישה יותר טוב ושאת מסוגלת תנהגי
חבל לפספס שיעור במכללה
חבל לפספס שיעור במכללה
אנונימית
שואל השאלה:
טוב בסוף ישנתי
טוב בסוף ישנתי
אנונימית
חחח מגיע לך פעם אחת
אנונימית
באותו הנושא: