21 תשובות
זה בסדר לגמרי.
כאילו כן ברור תשאל לא מוזר
שואל השאלה:
אוקיי הלכתי לשאול
אנונימי
לא מוזר.. שמת לב לסיבה?אולי היא לבד?
אנונימית
לא מוזר בכלל...נותן תחושה שמישהו באמת רואה אותך...תשאל..
לא מוזר. נחמד מצידך.
זה יכול מאוד לעזור לה:)
^^^^תעדכן אותי אם בא לך:)
שואל השאלה:
היא התרחקה מחברה שלה, היא נראת כזה יותר לבד בהפסקות מבדרך כלל, פשוט פחות מחייכת ושמחה
כואב לי לראות אותה ככה זה עצוב
אנונימי
הייתי מנסה לארח קצת חברה כמו שאני הייתי רוצה שיארחו לי..
שואל השאלה:
שאלתי אותה אם הכל טוב היא בנתיים לא ענתה אבל מחוברת
אני אעדכן תודה
אנונימי
זה לגמרי בסדר, כל הכבוד לך, אבל אל כזה.. תחטט יותר מדי
בהצלחה
שואל השאלה:
לא רק שואל אם הכל טוב
אנונימי
שואל השאלה:
היא אמרה כןכן אז הכל טוב
תודה לכם
אנונימי
בסדר, זה נחמד אפילו
ההפך זה מתוק מצידך
האמת אני שונא כששואלים אותי את זה.. זה רק גורם לי להרגיש יותר גרוע
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי
בסדר היא אמרה שהיא מעריכה את זה שאני שאלתי אותה ודיברנו קצת אחרי זה
אנונימי