4 תשובות
פשוט תשימי פס.
האמת שהייתה לי תקופה כזאת וזו שאלה שאת צריכה לשאול את עצמך ותשאלי את עצמך גם
למה לא להתעלם מזה ולעשות מה בא לך ?
למה לא להתעלם מזה ולעשות מה בא לך ?
תהיי מי שאת, מה יעזור לך להיות מישהי אחרת?
זה קשור לביטחון עצמי
גם אני לפעמים ככה ואני מנסה לעבוד על זה ולהבין שזה אני וזה הדעה שלי ומי שלא מסכים איתי שילך זה לא אמור להיות מעניין אותי
כל פעם שאת חושבת שאת מנסה לא להיות את תזכירי לעצמך את המקום שלך שאת זה את והדעה שלך זה הדעה שלך
גם אני לפעמים ככה ואני מנסה לעבוד על זה ולהבין שזה אני וזה הדעה שלי ומי שלא מסכים איתי שילך זה לא אמור להיות מעניין אותי
כל פעם שאת חושבת שאת מנסה לא להיות את תזכירי לעצמך את המקום שלך שאת זה את והדעה שלך זה הדעה שלך
באותו הנושא: