2 תשובות
פסטה - (500 גרם)
שמן קנולה - 3 כפות , לטיגון.
בצל - יחידה גדולה (322 גרם), חתוך לקוביות.
שום - 3 שיניים, כתושות.
פפריקה מתוקה - 3 כפיות גדושות
עגבניה - 3 יחידות גדולות - סה"כ (690 גרם), חתוכות לקוביות.
רסק עגבניות - קופסת פלסטיק (100 גרם)
מלח - כפית שטוחה
פלפל שחור - 1/2 כפית שטוחה, גרוס.
סוכר - כפית שטוחה (5 גרם)
מים - לפי הצורך
הכנה:
1. לבשל את הפסטה לפי ההוראות מאחורי השקית.
2. בסיר לחמם את השמן ולטגן את הבצל עד לשקיפות, להוסיף את השום הכתוש ולערבב היטב.
3. להוסיף את הפפריקה ולערבב היטב (כאשר מוסיפים את התבלינים הרצויים לשמן החם עם הבצל הטיגון פותח לתבלינים את הטעמים והטעם יוצא נפלא!).
4. להוסיף את העגבניות החתוכות ולערבב היטב עד שהעגבניות מתרככות (אפשר להוסיף מעט מים אם חסרים נוזלים - בערך חצי כוס).
5. להמשיך לערבב, להוסיף את רסק העגבניות, לערבב היטב ולהוסיף את המלח, הפלפל השחור והסוכר (אם חסרים מים אז להוסיף עוד רבע כוס מים עד שמתקבל רוטב סמיך).
6. לבדוק טעמים - אם חסר זה הזמן להוסיף.
7. להעביר לסיר את הפסטה המבושלת, לערבב היטב עם הרוטב ולהגיש
רוטב:

חמאה, מוקדשת לא מלא אבל לר ממש קצת

בצל /שום

נפוליון

שמנת

חלב

קמח כוס או חצי תלוי בכמות

פיתריות

עגבניות

רסק עגבניות

סוכר

מלח
גבינה מגורדת

מוצרלה

לערבב ביחד ... לחקות קצת לעשים תפסטה שאכנת ממש טעים יאמי