6 תשובות
שלא תעיזי!׳
בהזדמנות אני אנסה ואגיד לך
אנונימי
אל תעשי את זה!
אנונימית88(זאת אני)
10! אל תעשי את זה לעולם! עדיף לפרוק בדמעות. בואי לצאט אני יכולה לעזור!
1,000. שלא תעזי.
אל תחתכי וזהו.