14 תשובות
סאגון.
FML
שואל השאלה:
נראה לך לגיטימי אבל שיש אנשים שמסכימים עם המשותפת במדינה?
אנונימי
שואל השאלה:
מי אמר את זה? וושינגטון?
אנונימי
שואל השאלה:
אחלה ציטוט
אנונימי
לא. מה דמוקרטי בזה?

"אתה חופשי לבחור במה שבא לך, אבל לא בזה. אם אתה בוחר בזה, אין לך אזרחות יותר".
FML
לא, כי זה הופך את כל העניין לדיקטטורה

אתה לא יכול להגיד לאנשים את העדפה שלהם לשלטון
בכל מדינה בעולם יש אנשים קיצוניים, תאמין או לא. גם אצלנו זה קיים. אצלנו זה טיפה יותר מורכב, בגלל כל הסכסוך הישראלי־פלסטיני, אבל לא המצאנו את הגלגל.

אז לשאלתך, אני חושבת שזה לגיטימי שיש אנשים שמסכימים עם המשותפת במדינה. כי מנקודת המבט שלהם - המשותפת דואגת לאינטרסים שלהם, וזה נכון. אין הרבה מפלגות בכנסת ששמות על האינטרסים של הערבים.
מה שלא לגיטימי מבחינתי, היא שיש מפלגה כמו המשותפת בכנסת. מפלגה שמנסה להפיל את המדינה, לא משנה אם ימין, שמאל, ערבי או יהודי, לא צריכה להיות בכנסת. כל חבר כנסת שמסית ומפלג, לא צריך להיות חבר כנסת.

זו דעתי. תסכים, אל תסכים, בחירה שלך.
FML
שואל השאלה:
דמוקרטיה לא בהכרח אומר זכות הצבעה לכולם, למעשה רוב הזמן(כולל היום) לא היה זכות הצבעה לחלק מהחלקים באוכלוסייה.
אנונימי
שואל השאלה:
וגם אם שלילה של האזרחות מדרדרת את המדינה לכיוון קצת יותר דיקטטורי, אני חושב שעדיף להיות במדינה שאין בתוכה גייס חמישי שמתנגד לקיום שלה.
אנונימי
שואל השאלה:
בכל מקרה אבל, תודה על התשובות. עניתם תשובות יפות שמנוסחות יפה ונהניתי לקרוא אותם.
אנונימי
אתה מכיר דמוקרטיה?
זה קטע כזה שיש פה
אובייסלי זה לגיטימי שיש מצביעי משותפת זאת הדעה שלהם
גם אם אנמ לא מסכים זאת הדעה שלהם
אני יכול לומר אותו דבר על מצביעי בן גביר למשל
אבל זאת הדעה של אנשים אני לא יכול לבטל אותם בגלל הדעה שלהם
חד משמעית כן
ממש לא
מה שכן, לגיטימי ביותר להפוך את המשותפת ללא חוקית ולשלול אזרחות למעודדי הטרור שנמצאים בה