33 תשובות
לישון
לרקוד
אוכל
סקס
לשמוע מוזיקה
לרקוד
אוכל
סקס
לשמוע מוזיקה
אנונימי
שואל השאלה:
החלק הכי גרוע זה שאנחנו לא מדברות כבר שנה
החלק הכי גרוע זה שאנחנו לא מדברות כבר שנה
אנונימית
להבין את זה ולהמשיך
זה קרה לי גם שנה שעברה, היו ימים קשים אבל צריך להתגבר על זה ולמצוא חברות חדשות
זה קרה לי גם שנה שעברה, היו ימים קשים אבל צריך להתגבר על זה ולמצוא חברות חדשות
אני אומר דבר מובן מאילו שצריך לעשות: להתקדם הלאה ולמצוא לעצמך חברים אחרים.
שואל השאלה:
יש לי חברים אחרים אבל זה לא הקטע שאנחנו לא מדברות זה הקטע שאני עדיין רואה אותה כל יום ואני רואה שהיא מסתכלת עליי ובא לי לבכות כשאני רואה אותה
יש לי חברים אחרים אבל זה לא הקטע שאנחנו לא מדברות זה הקטע שאני עדיין רואה אותה כל יום ואני רואה שהיא מסתכלת עליי ובא לי לבכות כשאני רואה אותה
אנונימית
בחיים האלה אתה מאבד ומתאכזב מהרבה אנשים, אבל אתה עדיין נותן לאנשים הזדמנות רק בשביל סיכוי קטן שאולי רק אולי הם לא יאכזבו אותך. חברה שלך התרחקה ממך - ואת צריכה להתקדם הלאה לא כי זה הדבר הכי טוב לעשות ולא כי זה דבר טובץ זה פשוט הכי פחות גרוע
גם אני הרגשתי רגשות כאלה לגבי משהו מסויים (למזלי אני לא רואה אותו כל יום) ואם הכמה חודשים שעברו זה לא הסתיים, אתה לעולם לא באמת מתגבר על זה אתה פשוט מתקדם הלאה ומתעסק בדברים אחרים - ולאט לאט הזיכרון אמור לדהות. זה יכול לקחת שנה, גם יכול לקחת עשר שנים - אבל אתה אמור להתגבר על זה מתישהו על פי החברה - או שלא - אבל לפחות תדע ותתנחם בכך שהישגת דברים אחרים.
שואל השאלה:
מעריכה את מה שרשמתן :)
מעריכה את מה שרשמתן :)
אנונימית
רק מזכירה, שאם צריכה משהו (לדבר לפרוק או סתם להכיר אני פה) אני פה
שואל השאלה:
תודה 3>
תודה 3>
אנונימית
תדברי איתה, ואיך קוראים לה אם זה בסדר שאני שואלת?
אנונימית
קודם כל אל תגידי אובדן כי זה פוגע באנשים שבאמת איבדו את החברה הכי טובה שלהם למקום טוב יותר.
ומה שלי עזר להתמודד עם דברים דומים זה פשוט להתעסק בדברים עד שיעבור כמה שיותר זמן וככה הופך להיות יותר קל, זמן מרפא את הכל..
ואם את צריכה עזרה אז אני פה בפרטי;)
ומה שלי עזר להתמודד עם דברים דומים זה פשוט להתעסק בדברים עד שיעבור כמה שיותר זמן וככה הופך להיות יותר קל, זמן מרפא את הכל..
ואם את צריכה עזרה אז אני פה בפרטי;)
אם תשחרר אותה תרגישי משוחררת
אני בןכה פה מחלק מהתגובות
מבינה אותך גם החברה הכי טובה שלי לשעבר הכרנו 14 שנים והיא ממש השתנתה השנה היא נפכה לסנובית ומושפעת והלבה לחבעות אחרות ולא שמה עליי
אז אני הלכתי לחברות האחרות שלי ובאמת כיף לי איתן ויש לי 2 חברות הכי טובות שאני מכירה אותך מכיתה א ובאמת שהכל בסוף מסתדר וקורה לטובה. מאז שאנחנו ניתקנו קשר נפתחתי יותר לחברות וזה הכי כיף בעולם להרגיש ככה מוקפת בחברות ומבלה איתן כל הזמן
במקרה שלי לדבר איתה לא עבד כי כל פעם שניסיתי זה לא יצא טוב כי הרגשתי דהיא עושה לי טובה שהיא מקשיבה לי אבל זאת היא במקרה שלי, תנסי לדבר איתה על הדברים ומה שקרה בניכן
אז אני הלכתי לחברות האחרות שלי ובאמת כיף לי איתן ויש לי 2 חברות הכי טובות שאני מכירה אותך מכיתה א ובאמת שהכל בסוף מסתדר וקורה לטובה. מאז שאנחנו ניתקנו קשר נפתחתי יותר לחברות וזה הכי כיף בעולם להרגיש ככה מוקפת בחברות ומבלה איתן כל הזמן
במקרה שלי לדבר איתה לא עבד כי כל פעם שניסיתי זה לא יצא טוב כי הרגשתי דהיא עושה לי טובה שהיא מקשיבה לי אבל זאת היא במקרה שלי, תנסי לדבר איתה על הדברים ומה שקרה בניכן
בת כמה את?
אם לא היית רואה אותה היה לך יותר קל רחוק מהעין רחוק מהלב
אם לא היית רואה אותה היה לך יותר קל רחוק מהעין רחוק מהלב
שואל השאלה:
מה זה משנה בת כמה אני
מה זה משנה בת כמה אני
אנונימית
שאלתי כי זה מסקרן אותי ....
תרגיעי
תרגיעי
שואל השאלה:
סליחה אם זה נשמע מרושע.. פשוט לפני שערכת את השאלה זה נראה כאילו את שופטת לא צריך להתעצבן זה לא בא ממקום כזה
סליחה אם זה נשמע מרושע.. פשוט לפני שערכת את השאלה זה נראה כאילו את שופטת לא צריך להתעצבן זה לא בא ממקום כזה
אנונימית
אוקי שבת שלום
זה הדבר קשה מאוד לא שאני יכולה להבין מה קורה איתך ואיך את עוברת את זה אבל תדברי עם אנשים תעשי את הדברים שאת אוהבת יש כאלה שעושים הומור את לא חייבת תדברי ותעשי דברים שאת אוהבת אפילו לצחוק זה לא בושה או משהו
קוראים לך אלה במקרה?0-0
ניתקתי קשר עם החברה הכי טובה שלי לפני שנה, אנחנו באותה כיתה, יש לה מלא חברים.
ניתקתי קשר עם החברה הכי טובה שלי לפני שנה, אנחנו באותה כיתה, יש לה מלא חברים.
שואל השאלה:
לא קוראים לי אלה *_*
לא קוראים לי אלה *_*
אנונימית
וואו אני כתבתי לפני באמת חשבתי שהיא מתה אבל מה זה קורה הרבה החיים מצטערת שזה קרה לך זה קרה גם לי היא עזבה לחול לנצח והתגברתי יש לי חברות חדשות באמת שזה עצוב אבל מה
נבהלתי מהכותרת עד שקראתי את התיאור
גם למה סתם לומר אובדן בואי יותר תגזימי יש אנשים שזה באמת קרה להם וזה סתם כואב להם שאת משתמשת לזה ואם כל הכבוד מוות זה יותר רציני
שואל השאלה:
מה הקשר אני לא זאת שמגזימה. אובדן זה לא רק מוות תרגעו מותר לי להשתמש במילה הזאת
מה הקשר אני לא זאת שמגזימה. אובדן זה לא רק מוות תרגעו מותר לי להשתמש במילה הזאת
אנונימית
אפשר לשאול מה קרה? נוכל גם לעבור לפרטי אם תרצי לפרט, קרה לי בדיוק אותו המקרה, היה ביני לבין החברה הכי טובה שלי פיצוץ לגמרי, אנחנו לא מדברות בכלל, כאן כדי לעזור לך 3>
קוראים לך הילה במקרה?
אנונימית
פשוט תדברי איתה.
תעצרי, תנשמי עמוק, עדיין לא פספת את הרכבת, למרות ששנה חלפה זה לא עשור ואת רק צריכה לאזור אומץ ולדבר איתה. תעשו שיחה ארוכה שתיכן תאמיני לי זה יעשה טוב גם לה. תגידי לה בדיוק את המשפט הזה. שהיא הדבר הכי טוב שקרה לך. בטוח היא תבין דברים ותשקול דברים.
חשוב מאוד שתגידי לה שאת לא רוצה לסכסך בינה לבין החברה החדשה שלה את רוצה רק שיהיה לה טוב ותגידי לה שאת מתגעגעת אליה ואם היא רוצה לחדש את הקשר איתך את ממש תשמחי כי את מתגעגעת לחברות הזאת כמו שלא התגעגעת אף פעם.
תעצרי, תנשמי עמוק, עדיין לא פספת את הרכבת, למרות ששנה חלפה זה לא עשור ואת רק צריכה לאזור אומץ ולדבר איתה. תעשו שיחה ארוכה שתיכן תאמיני לי זה יעשה טוב גם לה. תגידי לה בדיוק את המשפט הזה. שהיא הדבר הכי טוב שקרה לך. בטוח היא תבין דברים ותשקול דברים.
חשוב מאוד שתגידי לה שאת לא רוצה לסכסך בינה לבין החברה החדשה שלה את רוצה רק שיהיה לה טוב ותגידי לה שאת מתגעגעת אליה ואם היא רוצה לחדש את הקשר איתך את ממש תשמחי כי את מתגעגעת לחברות הזאת כמו שלא התגעגעת אף פעם.
לשחרר זה כנראה לטובה
שואל השאלה:
לא קוראים לי הילה
לא קוראים לי הילה
אנונימית
באותו הנושא: