14 תשובות
פחות
מי הבן ומי הבת
אנונימית
שואל השאלה:
בת 13 בן 15
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
כן ברור
אנונימית
יש סיכוי שזה לא יתאים אבל יש גם סיכוי שכן, זה די גבולי לדעתי...
שנתיים זה לא הרבה, אבל בגילאים צעירים זה כן...
תלוי בכם, אני מניחה.
שואל השאלה:
אני מרגישה שאני די בוגרת לגילי ויודעת להתמודד עם מצבים כמו שצריך ויש לנו פשוט אותם הווייבים
אנונימית
מה אכפת לך מה אנשים מסטיפס אומרים
לכי וזהו 13 ו15 זה לגמרי סבבה
בייסיקלי כן, זה הבדל של שנתיים שחושבים על זה
אני ממש חושבת שמצד אחד זה יכול לעבוד כי זה רק שנתיים זה לא כזה הרבה
אבל, מצד שני, את בת 13 והוא 15 מה שאומר שאתם עוד צעירים
אבל זה יכול לעבוד, תנסי
זה די צעיר לדעתי
אבל אין ממש בעיה עם זה